אחרי שחשפה את ההתכתבויות עם אליאב - סתיו קצין מתנצלת

סתיו קצין חשפה התכתבויות אישיות ששלח לה אליאב טעטי בזמן שהיה בזוגיות עם בר כהן, כשהיא הייתה בבית הסגור. לאחר שקיבלה תגובות קשות היא החליטה להתנצל "זה יצא מכלל פרופורציה" אמרה

זמן צפייה: 02:08

הדרמות מכיוונם של יוצאי "האח הגדול" לא מפסיקות להגיע. בשבוע שעבר רגע אחרי שידור סרט החתונה של בר ואליאב החליטה סתיו קצין לחשוף את ההתכתבויות ששלח לה הנשוי הטרי בזמן שבר עוד הייתה בבית האח הגדול, זאת לאחר שעקץ אותה ברשתות החברתיות והכריז בסטורי כי כל מי שלא הוזמנה לחתונה מוזמנת לצפות בסרט שתיעד אותה. ברבי הבלונדינית לא נשארה חייבת והעלתה התכתבויות ששלח לה אליאב החל משנת 2019. "הוו בוקר אור לך", "יא מושלמת", "מהממת", כתב לה טעטי. קצין חטפה לא מעט ברשת על ההחלטה לחשוף את הדברים האישיים שנכתבו לה, בעיקר בעקבות העובדה כי רק לאחרונה הוא הפך לגבר נשוי.

אליאב טעטי ובר כהן
אליאב טעטי ובר כהן | צילום: אור גפן

אמש, רגע אחרי שידור "האח הגדול" התארחה קצין בתוכנית "הצינור" עם גיא לרר והתנצלה על המעשה שעשתה. "קודם כל אני חייבת להגיד שאני ממש מצטערת על זה והרגשתי שממש פגעתי, וזאת לא הייתה הכוונה שלי. קיבלתי המון עקיצות מהזוג הזה, גם כשהייתי בבית האח הגדול וגם עכשיו. לא מספיק שהוא לא הזמין אותי ואת כל העונה שלי כן לחתונה שלו, הוא גם עקץ אותי על זה. גם לא הזמנת וגם אתה צוחק עליי שלא הגעתי?".

לסיכום הסבירה "פשוט מרוב כעס ועצבים פרסמתי, כי גם הזוג הזה אמר שלא היה כלום והוא לא התחיל איתי, וזה הוציא אותי סוג של שקרנית. ואני אוהבת להוציא את האמת אז החזרתי וזה יצא מכלל פרופורציה, ובדיעבד לא הייתי עושה את זה".