עוד סיבה להירשם: עוז זהבי ינחה את ׳פקין אקספרס׳

עכשיו זה רשמי: עוז זהבי, השחקן והדוגמן האהוב מצטרף לרשת 13 וינחה את הריאליטי החדש והמצופה "פקין אקספרס". איך אפשר להירשם? כל הפרטים בפנים

עוז זהבי בהרמת כוסית לכבוד צילומי זגורי אימפריה
עוז זהבי בהרמת כוסית לכבוד צילומי זגורי אימפריה | צילום: דקלה קנופ ותומר רוטנברג, יח"צ

עוז זהבי נבחר להנחות את תכנית הריאליטי המדוברת "פקין אקספרס" שתשודר בערוץ רשת 13. במסגרת התוכנית יצטרכו מספר זוגות להגיע בכל יום ליעד אחר כשלרשותם דולר אחד ליום בלבד. לצורך זה עליהם להישען על תושייה, כישורים חברתיים ויכולת אלתור, ולהתגבר על מכשולים רבים. הזוג שיגיע אחרון ליעד יודח והזוג שיישאר אחרון במירוץ יזכה בפרס כספי שיעמוד על מיליון שקל. הפורמט משודר ב- 17 מדינות בעולם יופק באמצעות חברת ההפקה ״גיל הפקות״ בשיתוף תאגיד ״אקולין״, המפיק הבינלאומי של התוכנית.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

את התוכנית ינחה עוז זהבי, 39, שחקן, זמר ומנחה, החל את דרכו על המסך בהנחיית תוכנית נוער במסגרת שידורי רשת, כשהחברה הייתה חלק מערוץ 2. מאז ועד היום השתתף בתכנים בולטים בקולנוע ובטלוויזיה הישראלית בינהם הסדרות - עספור, זגורי אימפריה, העיר הטובה ועוד.

עוז זהבי
עוז זהבי ינחה את הריאליטי ''פקין אקספרס'' | צילום: אור דנון

מאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ״ל רשת 13: ״שמחים וגאים לשתף פעולה עם עוז זהבי מהשחקנים המוכשרים והמובילים בישראל. ״פקין אקספרס״ היא מתכניות הריאליטי המסקרנות ביותר כיום בשוק הפורמטים הבינלאומי, ואני משוכנע שלעוז תיהיה תרומה בהצלחתה״.

 

הרשמה לתוכנית החדשה, באנר מובייל