יורדת אל העם? גילינו מה עומד מאחורי התמונה של נועה קירל באוטובוס

תמונה של נועה קירל נוסעת באוטובוס הצליחה להפתיע את הגולשים ברשתות החברתיות וכעת אנחנו יכולים לספר לכם את האמת מאחוריה. פרסום ראשון

זמן צפייה: 08:53

הרשתות החברתיות הוצפו אתמול בתיעוד של נועה קירל נוסעת כאחת האדם באוטובוס, ולרגע כמעט חשבנו שהיא יורדת אל העם. הנציגה של ישראל לאירווזיון הקרוב העלתה אתמול בשעות אחר הצהריים סלפי שלה מספסלי אוטובוס ציבורי, ורבים הופתעו מהצעד הלא שגרתי של אחת הכוכבות הגדולות בארץ, שנטשה את רכב ההסעות הפרטי או רכבי היוקרה המשפחתיים. אז לא, לעומת ניחושים רבים לא מדובר בקמפיין עתידי לחברת הסעים, ויש לנו את הסיפור שמאחורי התמונה המאוד יוצאת דופן ומפתיעה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נועה קירל
נועה קירל באוטובוס | צילום: אינסטגרם

זמן לא רב אחרי שנסעה בתחבורה ציבורית לכאורה, מטעם יחסי הציבור של הזמרת וחברת אל על, להם היא משמשת שגרירה הוציאו הודעה רשמית כי קירל, שעתידה לצאת בטיסה מיוחדת לליברפול בעוד כשבועיים, הגיעה לביקור מיוחד במשרדי אל על. הכוכבת הצעירה סיירה בקמפוס ונפגשה עם העובדים כגולת הכותרת של הביקור הייתה הפתעה גדולה ומרגשת שחיכתה לנועה ברחבת המטוסים אליה איך לא - היא הגיעה באוטובוס! לא סתם האוטובוס בו היא נסעה היה ריק מנוסעים, ולא סתם הבגדים מהתמונה היו זהים לתיעוד שלה מקרבת המטוס. בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אף ניתן לראות את המעמד המיוחד למזוודות בצד הימיני של התמונה ויודעי דבר אכן יודעים לאשר כי מדובר באוטובוס הצוותים של אל על.

נועה קירל
נועה קירל באוטובוס | צילום: אינסטגרם

בטח שלא חשבתם שקירל עלתה סתם על אוטובוס, וודאי לא עכשיו, כשיש לה מטוס הנושא את שמה! על המטוס שיטיס את המשלחת לליברפול בסוף החודש הודבקה מדבקה תעופתית מיוחדת של יוניקורן, עליה כתוב ״GOOD LUCK Noa KirEL PhenomenAL”.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: דוברות אל על

מדובר בהליך מורכב שאורך כ-4 שבועות, וכולל עשרות אנשים שמעורבים בו. המדבקה המיוחדת מותאמת לגוף המטוס וצריכה לעמוד בכמה תנאים - מהירות גבוהה, הפרשי טמפ׳ קיצוניים בין גובה השיוט לבין הטמפ׳ בקרקע, ייצור מחומר מיוחד שלא יפריע לזרימה האווירודינמית וכו׳. מהנדסי אל על ביצעו שרטוטים מיוחדים ומדויקים מראש, כדי לוודא שהמדבקה תואמת את גוף המטוס. דרך ההדבקה המיוחדת של המדבקה כוללת שימוש בדבק מותאם, והאיזור עובר ניקוי עם חומרים מיוחדים כדי שהלכלוך לא ידבק לדבק. הורדת המדבקה נעשית בשיטה ייחודית עם מכשיר שמשלב קיטור וחום גבוה, וכך מקלפים אותה.