במגזין בינלאומי: הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובעלה טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד מתייחסים למלחמה בישראל

אחרי התרומה הגדולה של סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ, עוד פאוור קאפל בעולם הכדורגל עושה הסברה לטובת ישראל. שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה ואשתו מישל גרציג הישראלית סיפרו למגזין "אל" הספרדי על התחושות בעקבות המלחמה

מישל גרציג וטיבו קורטואה

בעוד שיש לא מעט דמויות מפורסמות בעולם היוצאות נגד ישראל ותומכות בעזה, יש גם ידוענים שדווקא שופכים אור על האמת המתרחשת בישראל. הדוגמנית היפה מישל גרציג שנישאה לפני כמעט שנה לשוער המפורסם של קבוצת ריאל מדריד הצטלמה יחד עם בעלה למגזין "אל" הספרדי, כשהשניים ערכו ריאיון פתוח על חייהם וגם התייחסו למצב בישראל.

מישל גרציג וטיבו קורטואה
צילום: MARIO SIERRA

גרציג בת ה-26 סיפרה לקוראים ״שירתתי בצבא שנתיים. כואב לראות לאיזה מצב הגענו, הדברים הנוראיים שהמשפחה והחברים שלי צריכים לעבור, כולנו מכירים אנשים שנהרגו או נפצעו״ שיתפה בכאב ואילו טיבו בן ה-30 שלא היה לו שום קשר ליהדות או לישראל עד שהכיר את מישל סיפר: ״כשהייתי ילד והייתי שומע על המצב בישראל לא באמת הבנתי כלום. עכשיו יש לי שם משפחה וחברים אז אני חווה את זה יותר מקרוב״ עוד הוסיף " אני בלגי ומראה את תמיכתי ומכבד את כל הדעות כל עוד הן באות לידי ביטוי בנימוס. כולנו בני אדם ואף אחד לא רוצה שאנשים חפים פשע ימותו יש המון שנאה, בעיקר דרך הרשתות החברתיות, הרבה פילוג וזה מאוד קשה".

מישל הוסיפה: "אני חיה עם העימות הזה כבר המון שנים אבל אני רוצה להיות אופטימית ולהאמין שיבוא השלום ושכל החפים מפשע יהיו בטוחים".

מישל גרציג וטיבו קורטואה
צילום: MARIO SIERRA