"אף אחד לא נפרד ממני": מיכל ינאי חושפת סכסוך ישן עם "ערוץ הילדים"

על רקע מופע האיחוד של "כדור פורח", חשפה כוכבת ערוץ הילדים המיתולוגית את הסכסוך הישן עם הערוץ והמנחים ומבקשת סליחה על הפרידה

השחקנית מיכל ינאי
השחקנית מיכל ינאי | צילום: העולם הבוקר

כוכבת הילדים המיתולוגית מיכל ינאי הייתה אחת הדמויות המרכזיות בערוץ הילדים בשנות ה-90 עם קריירה ענפה לצד המנחים השונים וגם עם תוכניות משלה. הבוקר, יום אחרי אירוע חגיגי לרגל ציון 30 שנה לתוכנית "כדור פורח" היא חושפת כי ברגע הראשון שהזמינו אותה היא לא מיהרה לאשר הגעה וגם חשפה את הסיבה - סכסוך ורגשות מעורבים עם אנשי הערוץ בפרספקטיבה של זמן.

כתבות נוספות במדור סלבס:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

בפוסט שהעלתה הבוקר לחשבון האינסטגרם שלה היא חשפה את הסיפור שטרם סופר. "אחרי קצת יותר מ-10 שנים בערוץ הילדים, קיבלתי הצעה לעבור לערוץ ילדים מתחרה.זה גרם לזה שמאותו רגע שזה הוכרז, ועד סיום החוזה שלי בערוץ הילדים (כמה חודשים אחרי) נחשבתי ע״י כל מי שעבד בערוץ הילדים לKGB. היו מסתירים ממני תכנונים קדימה, כל פעם כשהייתי מגיעה לקאראוונים היתה פתאום משתררת שתיקה והכל סביבי הפך להיות ממאוד מאוד רגשי וחברי למאוד טכני. מיותר לציין שאף אחד לא נפרד ממני על המסך או מחוצה לו ובכל פעם לאורך השנים, כשמנחה היה עוזב, והיו חוגגים לו במסיבת סיום, אני הייתי מתכווצת. כנראה שמנגנוני ההגנה שלי הכניסו ביעילות רבה את כל השנים הנפלאות של הערוץ לקופסא והניחו אותה אי שם עמוק עמוק בפנים. והחיים עברו להם.. אתמול, כמה עשורים אחרי, כשפתאום הבנתי איך החיים התגלגלו להם וכמה זו היתה משפחה שכל כך אהבתי וכמה כל מה שאני עושה עד היום התחיל ונרכש שם רציתי להתחיל בלבקש סליחה" כתבה והוסיפה.

"אפשר להיפרד יפה (מעבר לזה שזו היתה החלטה טפשית אבל זה לפעם אחרת) שצריך היה להגיד תודה לכל אחד ואחד שהיה שם בערוץ הילדים לפני או מאחורי הקלעים שנתן את נשמתו כדי שנהיה שהערוץ הזה יהיה מה שהוא היה. היינו ילדים כולנו, ונראה לי שאף אחד מאיתנו לא באמת ידע איך להתמודד עם זה… אני הרגשתי אתמול שחגגתם לי את מסיבת הסיום שכל כך חיכיתי לה ואולי אתם הרגשתם, בחיבוקים שלי, כמה באמת אהבתי כל אחד ואחד מכם… תודה על סגירת מעגל. טוב אני שוב דומעת.. אז ביי,  ערוץ הילדים זה אנחנו".