בהופעה נדירה: בר רפאלי ובעלה עדי עזרא יוצאים לבלות

שלא כהרגלם, בר רפאלי התייצבה עם בעלה עדי עזרא במסיבת ההפתעה לכבוד יום הולדתה של אמא ציפי, ואתם זוכים להצצה מיוחדת לזוג שנוטה להתחמק מאור הזרקורים

זמן צפייה: 01:21

חג פורים הוא בהחלט פסטיבל המסיבות הגדול של השנה, ומרבית הסלבס מוצאים את עצמם יוצאים לבלות יום אחרי יום כשהם מגלמים דמויות שונות ומגוונות. אבל מי שבאופן כללי ובטח בחג התחפושות לא מרבים לצאת ולהיחשף לאור הזרקורים הם הטופמודל בר רפאלי ובעלה עדי עזרא, שמעדיף להימנע מכל מה שקשור לצלמים ותקשורת.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אבל אירוע אחד מיוחד שקורה פעם בשנה הצליח להוציא את הצמד - ועוד בתחפושת ולהיחשף מול המצלמות, וזה קרה ממש אתמול במסיבת הפתעה לציפי רפאלי. במהלך צילומי העונה החדשה לסדרה ״רפאליס״ שתעלה ב- HOT ערכו המשפחה והחברים הקרובים מסיבת הפתעה ליום ההולדת לאם המשפחה. הזוג היפה, וההורים לשלושה השאירו את דור ההמשך עם בייביסיטר, לבשו כובעי קאובוי ויצאו להתקרחן במסיבה. זו בהחלט בין הפעם הבודדות שאנחנו זוכים להצצה של עזרא חוגג עם המשפחה ולא מנסה להתחמק מהעדשה. כזכור הוא לא מופיע בריאליטי המשפחתי וזה שגם פחות מעדיף לחשוף את הילדים.

עדי עזרא, בר רפאלי
יצאו לרקוד. עדי עזרא, בר רפאלי | צילום: רפי דלויה

לחגיגה הגדולה במסעדת קיוטו הגיעו גם בעלה של ציפי, רפי, הילדים ניל, דור, און ובת הזוג הדוגמנית שחר חיון, שירה איסקוב, מוטי רייף, זיו שילון ,שי אביב ורעיתו.

עדי עזרא, בר רפאלי
עדי עזרא, בר רפאלי | צילום: רפי דלויה

ציפי רפאלי
סופרייז! ציפי רפאלי | צילום: רפי דלויה

און רפאלי, שחר חיון
און רפאלי, שחר חיון | צילום: רפי דלויה

ציפי ורפי רפאלי
הצליח לעבוד עליה. ציפי ורפי רפאלי | צילום: רפי דלויה