שלומית מלכה בתגובה ראשונה על הצעת הנישואין מיהודה לוי

תפסנו את המאורסת הטריה והלוהטת במיוחד חוזרת מאימון הכושר הקבוע שלה, מה שאומר שאתם זוכים לתגובה ראשונה שלה להצעה המרגשת מיהודה לוי

זמן צפייה: 00:19

אחרי שהצליחה להסעיר מדינה שלמה עם ההכרזה על אירוסיה לשחקן יהודה לוי, היינו מצפים מהדוגמנית שלומית מלכה שתרד למחתרת, אך למלכה תוכניות משלה.
שעות ספורות אחרי שחזרה מחופשת עבודה באיטליה עם טבעת אירוסין גדולה ומנצנצת, מלכה השכימה קום, עלתה על בגדי הספורט והתייצבה לאימון אינטנסיבי אצל מאמנת הכושר הקבועה שלה.
לאחר שחזרה מהאימון חזרה שלומית לביתה המשותף עם יהודה לוי אז הורידה את הכלבה החדשה במשפחה שהצטרפה לצמד הפוטוגני ולכלבתה הותיקה בובה. כצפוי מתחת לביתם חיכו לה צלמי הפפארצי שציפו לתגובה ראשונה ממנה, מבט על הטבעת וכמובן שתשתף אותם איך יהודה כרע ברך והציע לה לבלות עימו את שארית חייהם יחדיו. אז ציפו... מלכה הנבוכה חייכה אל הצלמים כולל צלם הפפארצי של רשת סלבס וסיפרה להם על ההתרגשות שלה.

שלומית מלכה
הגעתי
שלומית מלכה
עם השושבינה שלי

אם לא הייתם מחוברים לאינטרנט היום נזכיר שבסוף השבוע האחרון לוי (37) שלף טבעת במהלך חופשה בורונה באיטליה והציע למלכה (22) להנשא לו אחרי שנה וחצי של זוגיות, היא כמובן אמרה "איי דו" ועכשיו תתכוננו לחתונת השנה בביצה.

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן