משלימה עם החיים החדשים? דנית גרינברג מתבדחת על הגירושים הטריים

דנית גרינברג מנסה להתמודד בהומור עם הגירושים הטריים שלה וביממה האחרונה העלתה סרטונים המציגים את החיים החדשים שלה בתור רווקה חדשה

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: שוקה כהן

נראה שדנית גרינברג החליטה שהיא לא בוכה על נסיבות החיים ומתרמרת בעובדה ששנה אחרי החתונה היא ובעלה הטרי ברק חקמט נפרדו ופירקו את החבילה, אלא מנסה לצחוק על זה...או לפחות להתמודד בדרך שלה. אחרי שהכריזה כי היא עוזבת את הבית בו התגוררה עם בעלה וחוזרת לתל אביב נראה שהיא מוכנה להתגבר על הגירושים השניים.

כתבות נוספות במדור סלבס:

בסרטון חדש שהעלתה לאינסטגרם עליו כתבה "וולקאם לרווקות מה שנקרא" היא כבר תרגלה מול המצלמה עבור העוקבות שלה סצנת התכתבות עם גבר חדש והדגימה סיטואציה מציאותית שמתרחשת בין כל קבוצת חברות הנמצאות בזירת הפנויים פנויית המתכתבות עם בחור שרק הכירו - ותוהות איך לענות. בסרטון טיקטוק נוסף שהעלתה, שזכה לכמעט הכי הרבה צפיות מבין הסרטונים שפרסמה, היא נראית בתמונת שחור לבן מיום חתונתה, אוחזת בידו של ברק לצד הכיתוב "7/4/22 מתחתנת שוב וחושבת שזה לנצח נצחים" ולאחר מכן מופיעה תמונה שלה מהיציאה מבית הדין הרבני לצד הכיתוב "8/6/2023 מתגרשת שוב".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Danit Greenberg (@danitgreenberg)

גרינברג מנסה ככל הנראה להתמודד בהומור עם הסיטואציה, שכן לצד סרטון הטיקטוק הוסיפה ציטוט שבטח נאמר לה לא מעט לאחרונה "לפחות לא היו לכם ילדים"

@danitgreenberg״לפחות אין לך ילדים״♬ original sound - lina