"כותבת את ההודעה הזאת בצער גדול": מיכל הקטנה בבקשה חריגה

כוכבת הילדים מיכל הקטנה העלתה סטורי יוצא דופן בו ביקשה "עצרו את חרושת השמועות. תפסיקו לשלוח לי תמונות וסרטונים" תוך שהיא מודה כי היא נמצאת בזמן מאוד מאתגר בחייה

מיכל הקטנה מתייחסת למשבר הזוגיות
מיכל הקטנה מתייחסת למשבר הזוגיות | צילום: הערב אצל בן בן ברוך

החיים האישיים של מיכל הקטנה כבר מזמן לא פרטיים, מאז שפרצה ככוכבת ילדים מצליחה שידועה בחיבה העזה שלה לחגיגות גדולות וראוותניות בביצה הביאו לכך שכל צעד שלה מסוקר באתרים השונים וברשתות החברתיות. בתקופה האחרונה היו לא מעט שמועות על משבר ביחסים בינה לבין בעלה ניר ויצמן וגם היא בעצמה ובתה יולי התבטאו לא פעם על העניין. בתקופה האחרונה היה נראה שהעניינים חזרו לסורם והמצב בין הזוג קצת השתפר, אך הודעה יוצאת דופן שפרסמה ויצמן במוצאי שבת גרמו לנו להבין אחרת.

מיכל הקטנה ובעלה

 

בלי להסביר בדיוק למה היא מתכוונת העלתה ויצמן טקסט יוצא דופן: ״אני כותבת את ההודעה הזאת בעצב גדול ומבקשת בכל לשון של בקשה אני יודעת ומבינה היטב שאני דמות ציבורית ויש לזה השלכות לטוב ולרע״ רשמה בסטורי באינסטגרם. "אני נמצאת בזמן מאד מאתגר בחיי האישיים ומתפקדת לבד עם שישיה ילדים, וכמובן משלבת עבודה ובית ונאחזת בכל הכוח באמונה גדולה שהכל לטובה. תעצרו את חרושת השמועות את כל הדיבורים והפניות המיותרות. תפסיקו לשלוח לי תמונות/סרטונים. תפסיקו עם זה", ביקשה והוסיפה "יש לי כאן שש נפשות טהורות אל תחרצו גורלות. תספרו עד עשר לפני כל צעד ופעולה שאתם מנסים/חושבים או רוצים לעשות. תראו רק את הילדים שלי שנדע רק בשורות טובות".

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם