הדרמה הגדולה במיזם החתונות של ליאור נרקיס הסתיימה באור גדול

החתונה השמינית במיזם של ליאור נרקיס, בו הוא מארגן חתונה מא' עד ת' ללוחמים בביתו, כמעט בוטלה אך ברגע האחרון נמצא פתרון

זמן צפייה: 01:12

הזמר המסלסל ליאור נרקיס לא מפסיק לתרום והירתם מתחילת המלחמה. בחודש שעבר הציע את ביתו ואירח בחצר הפרטית שלו בסביון חתונה של לוחם גולני ובת זוגו הוא החליט להמשיך עם המיזם ומאז, פעם בשבוע מארגן חתונה בהתנדבות מלאה ללוחמים.

"לראות את האור בעיניים של הלוחמים שלנו ומשפחותיהם הוא אושר אינסופי, כוח להמשיך. אני לוקח על עצמי יחד עם לא מעט אנשים טובים שמצטרפים למיזם הזה בהתנדבות מלאה לארגן מ-א עד-ת. בכל שבוע חתונה מושלמת שאפיק בעצמי וגם אופיע לצד עוד אומנים וחברים אותם אגייס למענכם", כתב לפני כחודש.

הערב, הייתה אמורה להתקיים חתונה מספר שמונה בביתם של משפחת נרקיס, אך בעקבות מזג האוויר הסוער, והגשם הרב החצר הוצפה במים והרוחות העזות כמעט גרמו לביטול האירוע. נרקיס פנה בדקה ה- 90 לחבריו במתחם הארועים Avenue שבקרית שדה התעופה שמיד נרתמו להציל את החתונה והסכימו להעביר אותה אל המתחם שלהם, והתגייסו בהמון אהבה לתת חתונה קומפלט לזוג המאושר.

ליאור נרקיס ואיתי לוי | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

ליאור נרקיס מסר: ״גם מזג האוויר ההפכפך לא יכול לעצור את מיזם החתונות ללוחמים שלנו. אני מודה מקרב לב לחברים היקרים במתחם האירועים Avenue, שלא חשבו אפילו פעמיים והסכימו להגיע ולפתוח עבור החתונה היום את המתחם, ולתת את כל הנדרש ואפילו יותר ללוחמים שלנו , ולחתן והכלה, אשרייכם.״

איתי לוי הכניס יחד עם ליאור לחופה את הזוג, הלוחם טל וזוגתו קארין ובהמשך הערב האורחים יהנו מהופעות של נסרין קדרי והסטנדאפיסט מני עוזרי.