כל העיניים עליה: דנה פרידר נאלצה לענות על השאלות הקשות

רגע לאחר השמועות על רומן עם יהודה לוי, דנה פרידר התייצבה באירוע השקה והתמודדה עם השאלות הקשות

דנה פרידר
דנה פרידר | צילום: רפי דלויה

דנה פרידר, שהפכה לשם מדובר מאוד בשבועות האחרונים מאז פורסמה הידיעה כי היא נמצאת במערכת יחסים עם השחקן יהודה לוי התייצבה הבוקר באירוע חשיפת תכני המקור של YES וגנבה את כל ההצגה. בעוד שרבות ומפורסמות הגיעו, מי שזכתה למרבית תשומת הלב התקשורתית היא הרקדנית והשחקנית, שהגיעה לאירוע כנציגת תוכנית "הטבח" אליה לוהקה לאחרונה.

דנה פרידר
דנה פרידר | צילום: רפי דלויה

כתבות נוספות במדור סלבס:

כמובן שהשאלה הכי מתבקשת הייתה לבדוק האם השמועות נכונות, והאם יש רומן מתפתח בינה לבין השחקן המצליח בביצה. בעוד שהיא לא ענתה נחרצות ולא אישרה או מנגד השיבה בשלילה, נראה כי פרידר בעיקר ניסתה להתחמק מתשובה לשאלה. "אנחנו מכירים המון שנים" היא אמרה "אנחנו כן נפגשים ללמוד טקסטים ביחד והוא עוזר לי המון". אז האם הם ביחד או לא? כרגע אין תשובה חד משמעית והסיבה הנעוצה היא לכאורה העובדה כי לוי, שמככב לא מעט על המסך לאחרונה ועתיד לצלם בקרוב את "המירוץ למיליון" עתיד לבלות את רוב זמנו מעבר לים, כך שאין לו פנאי לאהבה. האמנם?

עוד נכחו באירוע החגיגי, נועה קירל, הפרזנטורית של YES ובקרוב גם כוכבת הסדרה "איננה", דרמת מתח חדשה בכיכובה, אנה זק שתככב גם היא בסדרה חדשה לנוער. דנה אינטרנשיונל, ישראל אוגלבו, הילה סעדה, קים אור אזולאי, תום יער, שלמור שטרוזמן, יעל אלקנה, קרן ברגר ורבים ואחרים.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: רפי דלויה

שלמור שטרוזמן, יעל אלקנה, דנה פרידר, קרן ברגר
שלמור שטרוזמן, יעל אלקנה, דנה פרידר, קרן ברגר | צילום: רפי דלויה

דנה אינטרנשיונל
דנה אינטרנשיונל | צילום: רפי דלויה