דניאל גרינברג לא מרוצה מהבחירה: "ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות"

דניאל גרינברג התאכזבה לשמוע כי אומנים אחרים שהם לא בן הזוג שלה אייל גולן נבחרו להשיא משואה, ויצאה בסטורי ארוך על רב פועלו והסבירה מדוע מגיע דווקא לו. "תנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים" והוסיפה "עשה המנון שהפך להיות ההמנון של העם היהודי בכל העולם"

אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

עם צאת יום הזיכרון לשואה ולגבורה פורסמו שמותיהם של אומנים נוספים שנבחרו להדליק משואה בטקס הממלכתי בהר הרצל בשבוע הבא. רביב כנר ועברי לידר קיבלו את הכבוד, בהוקרה על תרומתם לחיזוק הרוח ב"חרבות ברזל". התגובות ברשת לא איחרו על כך שיש לא מעט זמרים אחרים שמגיע להם יותר, אבל מי שהצליחה לשבור שיאים היא דניאל גרינברג, גרושתו ובת הזוג הנוכחית של אייל גולן שלא כל כך התחברה לשמות שנבחרו - ופתחה.

״כשרק קופצים לי פרסומים של ההוא מדליק וההוא נבחר וההוא ככה.. זה מה שעובר לי בראש נשבעת. ביקום מקביל אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות" כתבה בסטורי באינסטגרם שלה והוסיפה "לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזה התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה. עזבו את היוצאים מן הכלל. עובדתית! תתנו לי אמן אחד שעשה או יעשה סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים? זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים, ההמנון שהפך להיות של כל הילדים שלנו בהפסקות פעילות ובמוסדות חינוך, שלנו המבוגרים ואפילו תינוקות!! ההמנון של העם היהודי בכל העולם!"

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם

 

עוד הוסיפה והסבירה את עצמה: "הפצה של כוח וחוזק לעם שלם.. ולא רק זה, גם בפאן האישי.. זה ביקורים בבתי חולים בלי סוף, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף. ומהלב. מה רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי.. כי על זה לא מדברים. פרקתי..". אמנם בסקר קטן שערכה באותו סטורי רבים הסכימו איתה, אך התגובות ברשתות החברתיות לדבריה שונות לחלוטין, כי איך אפשר לתת למי שהיה מעורב לכאורה בפרשיות מין של קטינות להדליק משואה?