בזכות דיאן שוורץ? זו מי שתככב לצד אודיה בקמפיין חדש

דיאן שוורץ סיפרה לאחרונה בכל הזדמנות את סיפורה המצער של מעצבת האופנה הצעירה אדר כהן שאיבדה את ידה בתאונה במקסיקו וכעת נראה שזה השתלם, לאחר שזו זכתה בקמפיין ראשון לצידה של אודיה

זמן צפייה: 01:09

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי הספיקה לכבוש את המצעדים, למלא היכלים ולהפוך לכוכבת לכל דבר ועניין בתוך זמן קצר. לא פלא שלאחרונה היא נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג נעליים חדש במסגרתו היא מככבת בפרסומות ושלטי חוצות.הבוקר נודע כי לצילומי הקמפיין הבא תצטרף אליה בחורה יפייפיה נוספת.

בשורות משמחות לאדר כהן, מעצבת אופנה במקצועה בת 25, שנפצעה בתאונה במקסיקו בחודש שעבר ואיבדה את ידה. אם השם שלה מצלצל לכם מוכר, סביר להניח שזה בזכות דיירת "האח הגדול" דיאן שוורץ, שהביאה את כהן לכותרות לאחר שהגיעה לבקר אותה בבית החולים והביאה לה צוות ביוטי שירים לה את המצב רוח. שוורץ דיברה לא מעט על המקרה המצער של כהן ופרסמה אותו לא מעט באינסטגרם שלה, דבר שאולי הביאה אולי יותר לתודעה.

אדר כהן
אדר כהן | צילום: יח''צ

כהן, נבחרה לככב בקמפיין אביב קיץ של רשת SCOOP אותו תצלם לצד הפרזנטורית הקבועה אזולאי. בשבוע הקרוב צפויה הצעירה להשתחרר מהשיקום הארוך שעברה בבית החולים תל השומר כשצפויה לה הרפתקה מרגשת ומעודדת בהמשך, צילומים בהשקעה הנאמדת בכשלושה מיליון שקלים.

אודיה
אודיה בצילומי קמפיין נעלי סקופ | צילום: שי פרנקו