"מתכוננת לצלקת הארוכה": מעיין אדם נכנסה לניתוח להסיר את הגוש בבטנה

רגע אחרי שחשפה כי נמצא בבטנה גוש של 25 ס"מ, מעיין אדם נכנסה לחדר הניתוח, לא לפני שהתכוננה לשינוי המשמעותי שיהיה להליך הרפואי על גופה

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

לפני כחודש יצאה מעיין אדם מבית החולים לאחר שילדה את בתה השניה, שקיבלה את השם קדם. מאז ששוחררה לביתה, התלוצצה המגישה ויוצאת הריאליטי כי הבטן ההריונית שלה נשארה, ונראה כאילו היא עדיין מחזיקה בתינוקת בתוכה. אתמול, בישרה האם לשניים כי מה שחשבה שהוא תהליך נורמלי של הרחם להחלמה אחרי הלידה הוא לא אחר מאשר גוש ענק של 25 ס"מ שהתמקם בבטנה.

"קרה לי משהו חריג בבטן שלא מוכר להם ואני מרגישה מיוחדת" כתבה רגע אחרי שסיפרה כי פונתה באמבולנס ולאחר מכן הוסיפה: "יש לי ממצא בקוטר 25 סנטימטר בבטן, ציסטה כנראה, ענקית וחריגה. זה לא הרחם שכבר חזר לגודלו המקורי". אתמול בשעות הערב היא שוחררה לביתה למנוחה עם משפחתה לקראת הניתוח שמתקיים בשעות אלו ממש. רגע לפני שיצאה חזרה לבית החולים חלקה את העוקבים בתחושות הלא פשוטות.

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

"נפרדת מהבנות ויוצאת לניתוח. לפני שהייתי אמא לא פחדתי מכלום, עכשיו אני משקשקת" כתבה וריגשה אותנו. עוד הוסיפה: "נפרדת גם מהבטן המושלמת שהייתה לי פעם ומתכוננת לצלקת ארוכה. בכיתי על זה כל הלילה, לא אשקר". לסיום, הוסיפה סיפור מעודד, על אחותה מפל ז"ל שנרצחה ביום השחור ברעים. "אמא סיפרה שאחרי הניתוח בכתף היא בכתה למפל שהכתף שלה מכוערת ומפל ענתה לה 'אמא לכולם יש כתף, לך יש כתף עם סיפור'. אז הייתה לי בטן יפה ועכשיו תהיה לי בטן עם סיפור".

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם