פרסום ראשון: אמילי קופר ושילה שלום במערכת יחסים!

אחרי שטענה כי אין שום אופציה למערכת יחסים עם שילה שלום, אמילי קופר והחבר הטוב מבית "האח הגדול" החלו לצאת, והם נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים רומנטית

זמן צפייה: 01:59

תודו שלא ראיתם את זה מגיע...או אולי דווקא כן? אמילי קופר יצאה מבית "האח הגדול" ובחנה את הזוגיות שהחלה עם עידן גלפר בבית הסגור. לאחר ימים ספורים הבינו השניים שאין להם רצון להיות יחד והם המשיכו איש איש לדרכו. כזכור, לאחר שגלפר הודח מהבית, הייתה התקרבות מחשידה בין קופר לדייר שילה שלום אך נראה היה שאין עתיד למערכת היחסים הזו. כעת מסתבר שמאז, היחסים בין השניים התחממו, ואפילו התחממו עד מאוד כאשר הצמד כעת בתחילתה של מערכת יחסים רומנטית!

יש כאלו שלא יראו את מערכת היחסים הזו כהפתעה גדולה, שכן היו רמזים לאורך הימים האחרונים. השניים העלו תמונות מאותם מקומות, בין היתר הווילה עם בריכה, ואף נצפו לא פעם מאוד מאוד קרובים. כעת, על פי מקורבים לשניים נטען כי הצמד לגמרי מבלה אחד עם השניה - בקטע רומנטי ולמרות שעוד מוקדם מכדי להגדיר את זה כזוגיות באופן רשמי הם לגמרי במערכת יחסים.

כזכור, בראיון שערכה בתוכנית "העולם הבוקר" רגע אחרי שהודחה ואחרי שנפגשה לראשונה עם עידן גלפר מחוץ לפריים המצלמות, היא נשאלה על היחסים עם שלום והבהירה "אנחנו חברים טובים מעבר לזה לא יהיה כלום.". האומנם?