איך הם חזרו להיות זוג? זה מה שקרה אחרי שטל מורד הדיח את מאיה קיי

אין ספק שהיה למאיה קיי קשה מאוד לראות על המסך את אהוב ליבה מדיח אותה מהמשחק וגורם לה לעזוב את אי "הישרדות". אז איך קרה שטל מורד בכל זאת חזר לחייה ומה קרה רגע אחרי שחזר לישראל מהפיליפינים?

זמן צפייה: 00:37

פרק הדחה קשה מאוד שודר אמש ב"הישרדות", בסיומו הודחה מאיה קיי מהמשחק, זאת לאחר שבן זוגה בחיים האמיתיים טל מורד וחבריה הטובים לאי סהר כהן וקייסי זפטה עשו מהלך וגרמו להדחתה. למרות שהיא הייתה די תמימה במהלך הימים שלפני ההדחה, הרגישה קיי שמשהו לא כשורה, אך בעוד שמורד היה קרוע בין ההחלטה להדיח את אהובתו לבין הסכנה להיות מודח בעצמו אם לא יעשה זאת, אחרי מסכת ייסורים הוא החליט למרבה ההפתעה של כולם לכתוב את שמה של מאיה, מה שגרם לה לסיים את המשחק ולא להגיע לגמר.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אחרי סיפור האהבה שנרקם על המסך ולמרות המהלך הפוגע, השניים עדיין מנהלים מערכת יחסים והם יחד עוד מעט שנה. אז איך מאיה סלחה לטל על תקיעת הסכין בגב ומה קרה בדיוק ברגע שטל חזר לארץ?, השניים, יחד עם סהר וקייסי התארחו אתמול ב"מהדורת השבט", וסיפרו הכל אודות החזרה לארץ.

" אני לוקח אחריות על הדבר, זה היה כל כך קשה ואני אפילו לא רוצה להיזכר בקושי הזה אני לא מאחל את זה לשונאיי. אני אמרתי לעצמי גם שם, הטלפון הראשון שיהיה לי זו מאיה. מאותו רגע אני רציתי כל כך להסביר את עצמי ולדבר איתה ולשפוך לה. איך שנחתנו בארץ אני לקחתי את המספר טלפון שלה בשדה ושלחתי לה הודעה נורא ארוכה וכמה ימים אחרי זה פשוט נפגשנו ודיברנו ושפכנו והשאר היסטוריה".

טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אינסטגרם

עוד כתב מורד בפוסט שהעלה בשעות הלילה לאחר שידור הפרק ברשתות החברתיות "אמרתי לעצמי שאני בוחר במשחק ונאלץ לעשות את הבחירה הקשה לי מכל ולא להסתכן בשום צורה שהיא. מהרגע שרשמתי מאיה על הפתק והכנסתי לכד התמלאתי בחרטה והיא רודפת אותי עד היום כזה. חשוב לי להגיד לכם שאני יודע- אני את המיליון שלי עשיתי עוד שם. שום כסף שבעולם לא שווה את הרגשות שיש לי למאיה. זכיתי באישה לחיים, לשותפה, לפסיכולוגית, ליועצת, תומכת, זכיתי באמא שלה שהיא מראה לי המון והיא מכוונת אותי. זכיתי בה בכל מובן אפשרי. זכיתי בלהרגיש שאני אשכרה מוכן לוותר על החיים שלי בשבילה. אני יודע שאני בר מזל. לא כל אחד מוצא פרח מוגן באמצע שום מקום רחוק מהכל. אבל אני ניצחתי בזה שזכיתי בה.באהבת חיי! היום אנחנו צוחקים על הכל, אבל בהחלט היה ערב קשה לצפייה. חשוב לי באמת מעומק ליבי שתבינו שהיא אהבת חיי ושום דבר בעולם לא יגרום לי לפגוע בה אפילו עם הזרת שלי. אנחנו בחיים האמיתיים".

טל מורד ומאיה קיי מתנשקים
טל מורד ומאיה קיי בהשקת הישרדות | צילום: נוי עינב