רווק טרי ומבואס - נתנאל רודניצקי מתוודה: ״סגרתי את עצמי בבית, קשה לי לצאת החוצה״

נתנאל רודניצקי, שנפרד זה עתה מבת הזוג בחודש וחצי האחרונים יאנה ארונוב חשף כי מאז שיצא מבית "האח הגדול" קשה לו להתאושש מהחוויה

נתנאל רודניצקי | האח הגדול 4

כוכב העונה האחרונה של ״האח הגדול״ נתנאל רודניצקי קצת נעלם לאחרונה מהרדאר, ובתקופה האחרונה גם לא תקשר יותר מדי עם העוקבים שלו ברשתות החברתיות. אתמול, בזמן שהמדינה בוערת סביב כל המתרחש בכל הנוגע לרפורמה המשפטית הוא העלה לסטורי הסבר לאן נעלם. "כל כך הרבה אנשים שואלים אותי מה שלומי ואיך אני מרגיש", כתב על גבי צילום שלו. "אני מרגיש שרק אם אכתוב כאן ואוציא החוצה אוכל להרגיש טוב עם עצמי (הרי ראיתם אותי בכל מצב אפשרי כבר)", שיתף את עוקביו בתחושותיו.

נתנאל רודניצקי
נתנאל רודניצקי | צילום: יחצ

"מאז שיצאתי מבית האח סגרתי את עצמי בבית שלי ואני יוצא רק אם אני חייב וגם זה אחרי מסכת שכנועים ארוכה", שיתף את 75 אלף העוקבים שלו. "קשה לי לצאת החוצה משום מה ואני תקוע בלופ שרק חוזר על עצמו כל בוקר. הכי קל דרך האינטרנט לשים מסכה של ״הכל טוב״ אבל לא, לא הכל טוב", שיתף. "אני מעריך את כל התומכים שלי ששואלים כל יום לשלומי. אוהב אתכם".

שעות ספורות לאחר פרסום הסטורי פורסם לראשונה בעמוד של "ערב טוב" כי רודניצקי שניהל בחודש וחצי האחרונות מערכת יחסים עם יאנה ארונוב, מאמנת כושר, גרושה ואמא לשניים איתה כבר הספיק לבלות באמסטרדם שוב רווק, לאחר שהשניים החליטו להיפרד. ייתכן והלב השבור ורוח התקופה גרמו לדברים מעבר שוב לצוץ - לגרום לו לכתוב את הפוסט השבור.