האסון יביא להרחבת המשפחה? גיא זוארץ מנסה להתמודד עם אובדן אחיינו

מנחה "הישרדות" ו"האח הגדול" גיא זוארץ איבד את האחיין שלו עילי ברעם במסיבה ברעים. בשיחה שערך עם אחותו, שתועדה ל"מחוברים", היא העלתה את האפשרות שהוא ויעל יביאו עוד ילד כדי לנחם ולהביא אור למשפחה

זמן צפייה: 02:11

העונה החדשה של "מחוברים" ב-HOT הולכת להיות עצובה ומרתקת במיוחד, ועומדת לגולל את סיפור חייהם מאז מאורעות השבעה באוקטובר של מעיין אדם, שאיבדה את אחותה במסיבה ב"נובה", גיא זוארץ שהאחיין שלו עילי נרצח אף הוא ברעים, הצלם זיו קורן שתיעד את הזוועות, יעל פוליאקוב והזמרת ליהי טולדנו.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

המחוברים התייצבו הבוקר (שלישי) בגלריית דובנוב לאירוע השקה אינטימי של "מחוברים -פרק מלחמה", פרק מיוחד שיעלה ב-07.01 לציון שלושה חודשים מפרוץ "חרבות ברזל". אף עין כמעט לא נותרה יבשה כשטולדנו שרה את השיר "השיר על הארץ" שפגע בדיוק בנפש העדינה של כולם.

יעל פוליאקוב
יעל פוליאקוב | צילום: קרדיט צילום – רפי דלויה באדיבות HOT

מנחה "רשת" האהוב, שחווה באופן אישי וטראגי את המלחמה התייצב לאירוע עם אשתו יעל בר זוהר וצפה עם כל המשתתפים בפרק, בו הוא נראה מנסה להתמודד עם האובדן הקשה של המשפחה. בשיחה שלו עם אחותו עדיטל על החור הגדול שנוצר במשפחה, אמרה לו שהוא ויעל צריכים להביא עוד ילד לעולם. כידוע, לשניים שלושה ילדים כשהקטנה בהם בת שבע. בפרק נראים יעל וגיא מדברים על הצעד הגדול ואיך הדבר יוכל לנחם את המשפחה.

גיא זוארץ ויעל בר זוהר
גיא זוארץ ויעל בר זוהר | צילום: רפי דלויה באדיבות HOT

עוד בפרק, מעיין אדם שהתייצבה באירוע עם בן זוגה יובל צלנר בטלטלה בין ההיריון המפתיע לשכול הכבד מנשוא. יעל פוליאקוב כפי שאף פעם לא נחשפה, בתיעוד אינטימי ובלי פילטרים, על הפער הבלתי נתפס של חיים בין מקלטים ואולפני טלוויזיה ואיך הומור קשור בהישרדות. ליהי טולדנו רגע לפני יציאת אלבום הבכורה נאלצת לשנות את כל התכניות ומצליחה לזקק בבהירות בלבול וכאב של דור שלם, וזיו קורן, מגדולי צלמי העיתונות בישראל, מתעד את המלחמה מרגעי האימה הראשונים שלה במעמדים בלתי אפשריים ומסכני חיים ומגלה עד כמה רחוק וקיצוני אפשר ללכת בשביל להשיג את התמונה המושלמת.

מעיין אדם עם בן זוגה יובל צלנר
מעיין אדם עם בן זוגה יובל צלנר | צילום: קרדיט צילום – רפי דלויה באדיבות HOT