בשווי מאות אלפי שקלים: הרכש החדש והיוקרתי של אופירה אסייג

בין העיסוקים הרבים שלה והשיפוצים הנרחבים בביתה, אופירה אסייג הגיעה לאסוף את הרכב החדש שלה, עליו שילמה קצת פחות ממיליון שקלים

אופירה אסייג
אופירה אסייג | צילום: אור גפן

שלחו איחולים וברכות "דרך צלחה" לאופירה אסייג, שהתחדשה ברכב דנדש מהניילונים בשווי של מאות אלפי שקלים! המנחה והשדרנית אמנם עסוקה בשיפוצים בביתה שבצהלה אבל החידושים והשידרוגים לא מסתיימים בזה, אם כי האמא לשלושה החליפה את הרכב שלה למזארטי חדשה.

אסייג, הגיעה לאולם יבואנית הרכב סמלת והתחדשה ברכב יוקרתי, מזראטי גרקאלה מודנה מפוארת בשווי של למעלה מ-700,000 ש״ח. לעומת נועה קירל הצעירה שלאחרונה התחדשה גם היא ברכב מנצנץ בצבע כחול בוהק, אופירה בחרה בצבע שחור מטאלי מיוחד, ולא חסכה בשדרוגים כמו תאורת אווירה משתנה ומושבי ספורט מעור איטלקי עם חימום למושבים, צביעה שחורה של גריל הרכב, מערכת שמע 14 רמקולים, מערכת מולטימדיה משודרגת ושעון מזראטי דיגיטלי.

אופירה אסייג
אופירה אסייג | צילום: אור גפן

בנוסף, המזראטי של אופירה מאובזרת בחישוקי 21" קו חלונות ויציאות אגזוז, מתלים אדפטיביים עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מצלמות חניה היקפיות, תצוגה HUD על השמשה הקדמית ומגוון עשיר של מערכות בטיחות כסטנדרט הכוללות בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם עזרה בניווט בפקקים, התראה על סטייה מנתיב, רכבים בשטח המת ורכבים חוצים בנסיעה לאחור ובצמתים, זיהוי תמרורים ובקרת עייפות הנהג.

אופירה אסייג
אופירה אסייג | צילום: אור גפן