"חזרתי למשקל לפני הלידה אבל הגוף שלי אחר לגמרי": טיטי איינאו חושפת את הקשיים בחזרה לגזרה

שלושה חודשים אחרי הלידה ולרקע הפרסומת של אדל בספלוב שעוררה סערה, מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו חושפת את הקושי לחזור לגזרה

בימים בהם אידיאל היופי של אימהות אחרי לידה מקבל תשומת לב תקשורתית וסערה גדולה סביב המראה השדוף והפרסומת השנויה במחלוקת של אדל בספלוב לחברת העגלות, מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו מביאה קול שפוי ומספרת על הקושי לחזור לגזרה ועל השינוי שעבר גופה אחרי הלידה.

כתבות נוספות:

טיטי איינאו
צילום: אינסטגרם

שלושה חודשים אחרי הלידה של בנה הבכור דוריאן, איינאו חשפה כי חזרה למשקל שלה לפני ההיריון, אבל המספר לא מייצג עבורה כלום – שכן גופה לא חזר כפי שהיה. "שוקלת 65 קילו, אפשר לומר שחזרתי למשקל לפני הלידה אבל הגוף שלי עכשיו הוא אחר לגמרי, יש הרבה יותר שומן והאגן רחב וצלוליטיס באיזורים בגוף ולכן המשקל לא משקף כלום!" כתבה והוסיפה "יכול להיות שעוד מעט אשקול יותר רק בגלל שהעלתי במסת שריר ולכן המשקל הוא רק מספר וזה לא באמת מעניין כמה אני שוקל. יותר מעניין אותי להרגיש טוב עם עצמי, לחטב איפה שאני צריכה ולהיות חזקה! גם במהלך ההריון נשקלתי פעם אחת בלבד! לא רציתי להילחץ מהמספר שני אראה על המשקל ותעשו טובה אם אתן לא חייבות אל תכניסו את עצמכן ללחץ מיותר".

טיטי איינאו
צילום: אינסטגרם