עוברת לדיסני פלוס? נטלי דדון ביטלה את המנוי לנטפליקס בעקבות הסרט "פארחה"

בעקבות כוונת נטפליקס לשדר את הסרט "פארחה" של הבמאית הירדנית דורין ג'יי סלאם, המציג סצנה בה חיילי צה"ל רוצחים משפחה ותינוק, החליטה נטלי דדון לבטל את המנוי שלה בשירות הסטרימינג הפופולרי "ערכים לפני מותרות"

זמן צפייה: 08:17
נטלי דדון עדכנה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מבטלת את מנוי הנטפליקס שלה בעקבות כוונת החברה לשדר את הסרט "פארחה" המציג בין השאר סצנה בה חיילי צה"ל מוציאים להורג משפחה פלסטינית עם תינוק.
בפוסט שהעלתה כתבה:"סיבת הביטול: ערכים לפני מותרות! אז כפי שכבר כולם יודעים והעליתי גם כאן השבוע, נטפליקס מוציאה סרט בשם "פארחה" שככל הנראה מטרתו היחידה להגביר את אנטישמיות נגד העם היהודי. וזאת לא הסדרה היחידה האנטי ישראלית שמקבלת במה בנטפליקס. יש משהו מאוד ציני וכואב כשעולה סרט שמטרתו להציג אותנו כעם אכזר וחסר רחמים. אנחנו שיצאנו לרחובות לרקוד ולשמוח מיד עם היוודע החלטת האו"ם בכ"ט בנובמבר 1947, לא ידענו אז שהנה אנחנו עומדים בפני קרבות ארורים ונגררנו לתוך מלחמה בה כל הצדדים סבלו מאבדות קשות, אבל מעולם! מעולם העם היהודי לא נהג באכזריות, לא ביצע טיהורים, לא רצח חפים מפשע ללא סיבה ומתוך אכזריות נטו! לא אנחנו אלו שהכנסנו משפחות לתאי גזים, לא אנחנו אלו שעינינו ורדפנו, לא אנחנו אלו שאנסנו ורצחנו! אנחנו אלו שהיו תמיד בצד השני!"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

עוד הוסיפה וכתבה: "אז עלילת הדם הזו שמופצת בסרט המזעזע הזה אין בה שום דבר מעבר לרצון לתרוןם לשנאת העם היהודי, עוד פייק ניוז הפעם מול 222 מליון מנויים! אתם מבינים את המשמעות בנוסף למה שאנחנו כבר סופגים מהעולם ומבית?! אז לא! לא ניתן! אנחנו כוח וזה הזמן להתאחד, עם ישראל, זוכרים איך הבטנו בהשתאות והערכה על הדרוזים? על אחדותם למען המטרה? יש מספיק חברות סטרימינג היום, לא יקרה לאף אחד מאיתנו כלום אם נתנתק. שתפו אותי בצילום הניתוק! בואו נעשה את זה כמו שצריך ונוכיח שעם ישראל זה כוח!"