זעם: רוסלנה רודינה מעודדת אלימות

הפרסומת בה מככבת רודינה גרמה לרובנו לצחוק, אבל היו מי שלא צחקו ואף טענו כי היא מעודדת אלימות."הקמפיין הומוריסטי" אמרו בחברה

זמן צפייה: 00:38

בקושי חלפה לה יממה מהרגע בו הגיחה לאוויר העולם הפרסומת בכיכובן של רוסלנה רודינה, שירז טל, דורון מטלון ובר פאלי והיא כבר מעוררת זעם. בפרסומת המדוברת, כמו שאתם יכולים לראות בסרטון הפרסומת, נראות הדוגמניות המדוברות מחטיפות סטירות אחת לשניה בלי הפסקה וזאת במטרה לקדם את מותג הטיפוח החדש. מה שעורר זעם ברשתות החברתיות והביא אותם לכתיבת פוסטים שונים וזועמים. בפוסטים השונים נכתב כי "הפרסומת מעודדת אלימות, ילדים רואים את זה", "אין דרך אחרת למכור מוצר? בלי אלימות למשל?", "אתם צריכים להוריד את הפרסומת" ועוד עשרות פוסטים זועמים.

למרות אותן הטענו והדרישות להסרת הפרסומת, בחברה טוענים כי למרות הביקורות על הפרסומת, הם זכו לתגובות חיוביות לפרסומת, וכי הם "מצטערים אם מישהו נפגע". ולכל אותם אנשים שתוהים אם בחברה יענו לדרישה ויסירו את הפרסומת, התשובה היא לא. החברה מתכוונת להמשיך עם הקמפיין כמתוכנן וללא שינויים וצנזורים.

נטע הר-לב, דוברת המותג בתגובה: "מטרת הקמפיין הייתה להעביר בדרך הומוריסטית כי לא משנה מה עבר עלייך היום, מסיכת הפנים של "Maelys" תעניק לך עור חלק זוהר ורענן ב-10 דקות. קיבלנו הרבה מאוד תגובות חיוביות ואוהדות. אנו מצטערים אם מישהו נפגע מתוכן הפרסומת, שהרי לא זו הייתה המטרה. אם מישהו חש לא בנוח הוא מוזמן להתנסות במסכה, לנוח איתה מספר דקות ולהתרענן בעצמו".

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן