הפרד ומשול: כך סידרו שיהונתן מרגי ותומר הכהן לא ייפגשו על הסט

יהונתן מרגי ותומר הכהן אמנם משמשים כפרזנטורים לאותה חברת אופנה, אך מישהו עוזר להם לא להיפגש על סט הצילומים. אז איך זה קרה הפעם?

יהונתן מרגי, תומר הכהן

אז נכון שבטח מאוד התרגשתם לשמוע שהאקס המיתולוגי של נועה קירליהונתן מרגי מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של מותג האופנה twentyfourseven לצד החבר הנוכחי של הזמרת – תומר הכהן. בטח דמיינתם איך השניים יעשו פוזות אחד לצד השני למצלמה ויעמדו בפוזות חושניות, כשיתחרו על משבצת החתיך התורן. אבל ציפיות ומחשבות לחוד, ולמרות שעברו כמה חודשים וכמה ימי צילום מאז ההכרזה, השניים לא נכחו יחד באותו סט משותף. במקרה או בכוונה? אתם תשפטו.

כתבות נוספות:

 

את סשן הצילומים הנוכחי נאלצו לפצל לשתיים, כשהקולגות של צמד הגברברים, מישל גרציג והשורדת מאיה קיי, התייצבו על סט הצילומים גם אתמול וגם היום כשבכל פעם הצטלמו לצד חבר נבחרת אחר.

מאיה קיי, יהונתן מרגי
צילום: בת שחר ניסן

אתמול היה זה מרגי שהצטלם לצד הבנות, כשהיום היה תורו של הכהן לעשות פוזות למצלמה. אז למה ההפרדה אתם שואלים? מלבד מה שאולי אתם יכולים להסיק לבד, מטעם החברה נמסר כי מדובר נטו באילוצי לוחות זמנים של שני הכוכבים העמוסים. אמש, בסופו של יום הצילומים עלה מרגי על טיסה לארצות הברית, שם ישהה בחודשיים הקרובים ויעבוד על הקריירה הבינלאומית שלו. מנגד – הכהן, שהה בשבוע האחרון עם קירל בחופשה זוגית בפריז, נחת רק אתמול בלילה, כך שהשניים לא יכלו להגיע באותו היום. ממש דלתות מסתובבות.

תומר הכהן, מישל גרציג, מאיה קיי
צילום: בת שחר ניסן