פתחו יומנים: ספיר בורגיל ואברהם אקלום קבעו תאריך לחתונה

פתחו יומנים והכינו את עצמכם - אברהם אקלום וספיר בורגיל סגרו תאריך לחתונה. איזה דרמות יתחוללו עד אז והאם שניר ושי יתיצבו ויעשו סולחה?

זמן צפייה: 00:32

אנחנו יודעים שהייתם במתח, חיכיתם וציפיתם לדעת מתי זה יקרה וכעת יש לנו פרטים ראשונים - אז פתחו יומנים וציינו לעצמכם, ב- 27.8.24 ביום שלישי פעמיים כי טוב יינשאו ספיר בורגיל ואברהם אקלום. אחרי חיפושים רבים לאולם אירועים במרכז הארץ נבחר המקום המיועד, גן אירועים 58, בצומת ירקונים באזור המרכז - כדי שיהיה נוח גם למשפחה שמגיעה מהצפון וגם לזו מהדרום. התאריך נקבע אחרי תקופה ארוכה של אירוסים, בחודש שעבר שאלו את הזוג מה קורה עם ארגוני החתונה, אז סיפרו לנו "טבעת יש וחוץ מזה כלום כלום. אני לא במוד עם המצב, המלחמה והחטופים, אני פחות בעניין של לחגוג ולשמוח כרגע. אם זו שמחה שלי ואני יכולה לשים אותה בצד אז אני אעשה את זה". לאור העובדה שלא נראה שהמלחמה עומדת להסתיים השניים קבעו מועד למסיבה.

ספיר בורגיל ואברהם אלקום
ספיר בורגיל ואברהם אלקום | צילום: אינסטגרם

השניים כזכור, הכירו בבית האח הגדול ויהיו הזוג השני מאותה עונה שיסיים בחתונה. גם אחיה שהיה איתה בבית, שניר בורגיל נישא לבחירת ליבו שי עופרי, והשניים מצפים לבנם הבכור. כזכור, ספיר לא הגיעה לחתונה לאחר שלא הוזמנה. האם תהיה סגירת מעגל מרגשת כשהם כן יגיעו לחתונה שלה? מחכים לגלות.