"היה כיף ומוזר": אמילי מגיבה לראשונה על הדייט הלילי עם עידן

ימים ספורים אחרי שהודחה מבית "האח הגדול", נפגשה אמילי קופר עם מי שהיה בן הזוג שלה בבית, עידן גלפר אחרי שהיו לא מעט ביקורות על מערכת היחסים שלהם. כעת היא מספרת מה בדיוק היה שם, ולאן הקשר הזה הולך

זמן צפייה: 01:59

ביום שבת הודחה אמילי קופר מבית "האח הגדול" כשהיא בעיצומו של מעיין משולש אהבה, בין עידן גלפר שמחכה לה בחוץ לבין שילה, איתו בילתה לא מעט זמן בבית הסגור. אחרי חילופי דברים בתקשורת בכל מה שקשור לעתיד מערכת היחסים ביניהם, רבים הופתעו לראות אמש פפראצי של השניים, כשהם מבלים לראשונה מאז שיצאו מהריאליטי. קופר לקחה יומיים להתאושש ולחזור לחברים ולבני המשפחה, כך שבשלישי יצאה לארוחת ערב עם מי שהיה בן הזוג שלה בתוכנית. התמונות מילאו את הרשת וכעת אנו מקבלים תגובה ראשונה על מה בדיוק היה שם.

"נפגשנו, זה היה מאוד מוזר להיפגש ככה מחוץ לבית הסגור, זה שונה" אמרה קופר ב"העולם הבוקר" ברשת 13 והוסיפה "זהו, אנחנו ניקח לעצמנו את הכמה ימים להבין לאן הדברים הולכים, אנחנו לא ממהררים, לאט לאט". לגבי האם הם יהיו יחד עכשיו ענתה הזמרת: "אין לי כרגע תשובות זו פגישה ראשונית מחוץ לבית, ייקח לנו כמה רגעים להבין מה קורה. היה כיף כמו תמיד. לפני הכל הוא חבר מאוד טוב שלי ובינתיים זהו". לסיכום ביקשה להבהיר: "מה שהיה אתמול ביני לבין עידן אני אשמח לשמור לעצמי. אחרי ששלושה חודשים היינו מצולמים 24/7, בא לי רגע לשמור על זה שלנו, ביני ובינו".