העלה ומחק מהר: השיחה הקשה שהעלה בטעות אסף אמדורסקי לאינסטגרם

אסף אמדורסקי שנפרד לאחרונה מאשתו בעשור האחרון הדר ג'וזפין חשף בטעות התכתבות פרטית בה כתבה לו "בבקשה בוא נשאיר את זה נקי ויפה, והוגן, אני מתחננת". אז מה בדיוק קרה שם?

אסף אמדורסקי, הדר ג'וזפין
אסף אמדורסקי, הדר ג'וזפין | צילום: אינסטגרם

בתחילת החודש אסף אמדורסקי בישר בהפתעה בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא ואשתו בעשור האחרון הדר ג'וזפין נפרדים. עם טקסט מרגש ומלא אהבה כמעט והיינו בטוחים שהפרידה נעשתה ברוח טובה ואחרי הרבה ניסיונות של שיפור היחסים. "עצוב לי מאוד לסיים את הפרק היפה בחיי עם האדם היפה שאני עדיין כל כך אוהב" כתב באותו הפוסט והוסיף "אנחנו שוהים, כל אחד מאיתנו, בתוך הכאב הפרטי שלו". אך טעות קטנה שעשה בסוף השבוע האחרון גרמה לנו להיחשף לצד קצת פחות יפה של הפרידה.

אסף אמדורסקי ואשתו ג'וזפין
אסף אמדורסקי ואשתו ג'וזפין | צילום: איציק בירן

 

הזמר, בטעות העלה לסטורי שלו באינסטגרם הפרטי צילום מסך מהתכתבות עם הגרושה הטרייה אך כעבור מספר דקות ככל הנראה הבין את הטעות שעשה ומיהר להסיר אותה. הרשת, לטוב ולרע זוכרת הכל והצילום עשה את צרכו לעמודים והאתרים השונים.

בתיעוד ניתן לראות חלק מהודעה שהוא שלח לגרושת בה נכתב: "אם יש לך מישהו שטס אלייך לברלין ויכול לקחת איתו את הדייסון - אארוז לך עם כל החלפים. אם לא - קני אחד חדש בליגה הגבוה שהגעת..." כשג'וזפין הגיבה לו: "זה באמת טקסט ממש יפה. באמת, לא בציניות, אבל זה לא יכול להיכנס בתוך הסכום הזה. זה עולה כמעט חצי מהסכום שאתה מבקש ממני לרכוש איתו ציוד". כתבה בעשרה במאי.

אסף אמדורסקי
אסף אמדורסקי | צילום: אינסטגרם

בהודעה נוספת שכתבה ותועדה לרשת החברתית נכתב: "אסף, בוא נוריד ממני את הלחץ הזה בבקשה, בוא נסיים את זה יפה. בוא נסגור על 100,000 שקל ותאפשר לי בזמני לקנות מה שיתאים לי, נכון לדירה ולא תחת מכבש, ולבחור את הדייסון שישמח אותי במחיר הכי טוב ולמצוא את שולחן האוכל שיהיה לי דומה למה שיש לי בארץ, ולעשות את הרכישה הזאת כמו שעשיתי לנו באהבה ובקפידה בארץ" לסיום הוסיפה: "אני לא רוצה לקנות סתם דברים בסכום שלא יאפשר לי ובלחץ לא הגיוני. בבקשה בוא נשאיר את זה נקי ויפה, והוגן, אני מתחננת".