אולי אתם כבר מכירים אותו: פרטים חדשים על הגבר הראשון ב"אהבה חדשה"

רגע לפני שייחשף בשידור, קבלו פרטים נוספים על הגבר הראשון בתולדות התוכנית שיחפש את האחת ב"אהבה חדשה". אה, ויש מצב שכבר ראיתם אותו בעבר

זמן צפייה: 00:42

הכינו את היין, הפופקורן והשוקולדים והתכוננו לפרק הראשון של "אהבה חדשה" שישודר הערב (שלישי) ברשת 13. אחרי ציפייה ארוכה היום זה יקרה, ושלוש מתמודדות חדשות ולראשונה בתולדות התוכנית, גבר אחד יככבו בעונה החדשה של ריאליטי השידוכים המצליח. בעוד זהות הבנות כבר נחשפה, ובקרוב תכירו יותר לעומק את יובל מאור, נויה אריאלי ודניאל לוי, זהותו של הגבר המסתורי נותרה חסויה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

נויה אריאלי, יובל מאור, דניאל לוי, אהבה חדשה
מתמודדות אהבה חדשה. נויה אריאלי, יובל מאור, דניאל לוי, אהבה חדשה | צילום: רשת 13

אז מה כן אנחנו יכולים לגלות לכם על הגבר החדש שעתיד לכבוש את לב הצופות? ובכן, על פי המסתמן נראה שהוא מציאה, ולא ברור איך הוא הגיע לגיל 34 והוא עדיין רווק. בימים אלה הבחור המדובר, רופא במקצועו מתפקד כמתמחה במחלקת כירורגיה אורטתופדית באחת מבתי החולים במרכז הארץ, כך שמי שתיכנס לחייו תיאלץ לקחת בחשבון את התורניות הארוכות וחוסר בכפיות בלילות.

בילדות הוא היה ילד ביישן, ואת שעות הפנאי הוא העדיף לבלות מול משחקי המחשב לבדו מאחר ולא הצליח ליצור קשרים חברתיים עמוקים, דבר שהשתנה בתיכון. את בית הספר הוא סיים עם בגרות מלאה והתגייס לצה"ל. עם סיום השירות הצבאי, הוא מחליט להגשים חלום ישן והולך לקורס מדריכי כושר. במהלך הקורס הוא נחשף לתכנים רפואיים שגרמו לו להבין שרפואה זה הכיוון של חייו. בסיום הקורס נרשם ללימודי רפואה ועובר ל-7 שנים לפירנצה באיטליה. אנחנו לא רוצים להרוס את ההפתעה אבל יש סיכוי קטן שכבר יצא לכם לראות את הפנים שלו בעבר, ובקרוב ממש תגלו היכן. סקרנים?