כשאלונה סער ואמיר חורי נפגשו: מה קרה בפרימיירה הנוצצת של "שמים אדומים"?

בין שלל המפורסמים שעיטרו אמש (ראשון) את השטיח האדום בפרימיירת "שמים אדומים", היו גם אלונה סער ואמיר חורי במפגש פסגה עמוס חיוכים - קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 01:15

לאחר ציפייה ארוכה זה סוף סוף קורה, ובשבוע הבא תעלה לאוויר סדרת הדרמה המדוברת של השנה "שמים אדומים". אחרי שכבר השתפשפו וצעדו על השטיח הסגול בפסטיבל סיריס מאניה היוקרתי בה היו מועמדים לפרס "הסדרה הטובה ביותר" הגיע העת להשיק את התוכנית באופן רשמי בארץ הקודש. על השטיח האדום במוזיאון תל אביב התייצבו אחד אחרי השניה כוכבי הסדרה הנוצצים, והתהלכו זוגות זוגות וגם - הציגו מפגש אקסים בכלל לא מביך.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השחקן הראשי מאור שוויצר הגיע עם אשתו, השחקנית האהובה והמצליחה ניב סולטן, ליהי קורנובסקי ההריונית הגיעה מלווה בבעלה רועי ניק ואילו אלונה סער התייצבה עם בן זוגה בשנה האחרונה, הראפר יותם (וודו דאדי) רבינו אך פגשה גם את הקולגה לסדרה והאקס המיתולוגי אמיר חורי. בעוד שאולי הייתם חושבים שהמפגש בין השניים יהיה קצת מוזר, לאור העובדה שהם היו בזוגיות מעל לשנה, גרו יחד והתמודדו עם לא מעט ביקורת על מערכת היחסים בינהם - הצמד לשעבר התייצב לתמונה משותפת ואפילו נתן רגע של חיוך וחיבוק לעבר המצלמה.

אמיר חורי, אלונה סער
אמיר חורי, אלונה סער | צילום: דנה קופל
מאור שוויצר וניב סולטן
מתורגלים לשטיחים אדומים. מאור שוויצר וניב סולטן | צילום: דנה קופל
ליהי קורנובסקי ורועי ניק
בקרוב הורים. ליהי קורנובסקי ורועי ניק | צילום: דנה קופל
אלונה סער ויותם רבינו
גם החבר הגיע. אלונה סער ויותם רבינו | צילום: דנה קופל

"שמים אדומים" מבוססת על ספרו רב המכר של דניאל שנער כשיוצריה הם רון לשם, דניאל שנער, דניאל אמסל, עמית כהן, והבמאי אלון זינגמן ואת הסדרה הפיק יואב גרוס.  עוד מככבים יעקב זאדה דניאל, ג'ורג' אסקנדר, יואב לוי, לואי נופי והשחקנית האוסטרלית אנני שפירו. בפרימיירה הנוצצת התייצבו בין היתר גם החברים אנחל בונני, עומר חזן, שי לי שינדלר, מושיק גלאמין ואחרים.

שמים אדומים, פרק הבכורה, 19.6 ברשת 13

שי לי שינדלר
שי לי שינדלר | צילום: דנה קופל

אנחל בונני
אנחל בונני | צילום: דנה קופל

מושיק גלאמין
מושיק גלאמין | צילום: דנה קופל