יהונתן מרגי חושף: "הרבה אנשים הרימו גבה בהתחלה וזה לא היה קל לעיכול"

אחרי שרבים הרימו גבה על הקמפיין של יהונתן מרגי למותג איפור, כעת הוא עושה צעד נוסף, ומשיק ליין מוצרים לגברים. וגם: מדוע החליט להוריד את השיער ("הגיעו מים עד נפש"), מה קורה בגזרה הזוגית עם אנה זק ("אנחנו הכי מאוהבים שאפשר") ומה קורה עם הקריירה הבינלאומית שלו

זמן צפייה: 04:38

לפני ימים ספורים חזרו הזוג המאוהב אנה זק יהונתן מרגי מחופשה רומנטית באיטליה והשבוע כבר חזרו לעבודה שגרתית בהפקות אופנה שונות. אתמול, רגע אחרי שנחת בישראל חשף מרגי את שיתוף הפעולה החדש שלו עם מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE כשהציג לראשונה את הקולקציה המשותפת שלהם. הצלחנו לתפוס את הזמר לשיחה קצרה מאחורי הקלעים על האהבה לאיפור שלא כל כך עברה לציבור הישראלי חלק בגרון, המצב הבטחוני, האהבה הגדולה עם אנה וכמובן על הקריירה בחו"ל.

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי | צילום: יח"צ

אחרי הקמפיין שעשה הרבה כותרות עכשיו אתה משיק ליין מוצרים לגברים, אתה בעצמך מתאפר ביום יום?
"האמת שלא ביום יום, אבל אני מתאפר המון גם בהקשר של המקצוע שלי וגם בהקשר של לבטא את עצמי. הרבה אנשים הרימו גבה בהתחלה וזה לא היה קל לעיכול להרבה אנשים, אבל היה לנו מאוד ברור למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים והמסרים מאוד ברורים. זה מסרים של שוויון, חופש ולעשות מה שאתה מאמין בו ולבטא את עצמך בלי לשפוט אף אחד אחר".

ראינו שהחלטת להיפרד מהשיער הארוך, מה הביא אותך להחלטה?
"ואי יותר מדי דברים. סתם, נראה לי הגיעו מים עד נפש אבל אני תמיד משנה את הלוק לפי מה שאני מרגיש ועכשיו הרגיש לי שאני צריך להוריד".

זה שאתה פה זה בכלל קטע, אתה גר בארצות הברית, אנחנו תחת איום של מתקפת טילים, לא היה פחד לבוא?
"לא יותר מפחיד מאשר כל התקופה האחרונה, בסופו של דבר המשפחה שלי פה החברים. גם כשאני נמצא שם זה מפחיד באותה מידה. התקופה האחרונה מפחידה ומתסכלת בכללי אז זה לא משנה אם אני פה או לא, רק ההפך. בכל מקרה ישראל בלב".

איך מתמודדים באמת עם החדשות כשאתה רחוק? אתה מהמתעדכנים?
"כן כל הזמן, זה קשוח כי לפעמים ככל שאתה מתעדכן אתה נלחץ יותר. זה לא שזה באמת מידע אובייקטיבי, אתה נלחץ נורא מהחדשות אבל אי אפשר שלא להתעדכן. בסוף כשאתה קם בבוקר ומקבל מידע על ילדים שנפל עליהם טיל זה..."

יהונתן מרגי, אנה זק
יהונתן מרגי, אנה זק | צילום: אינסטגרם

 

ואנה? לא בלחץ כשאתה לא לידה?
"היא בלחץ ברור, כולנו. אני לא מכיר מישהו אחד שלא. גם עצוב מאוד, במיוחד עם החטופים שעדיין נמצאים שם. עכשיו מחכים למתקפה. זה מוזר".

איך מתחזקים זוגיות מרחוק? איך אתם רואים את העתיד של הקשר שלכם?
"רואים עתיד ורוד. כיף לנו אנחנו הכי מאוהבים שאפשר, היא מדהימה. מרחוק זה לפעמים מאוד קשה, מרחק זה יכול להעיות דבר נורא קשה כי בסופו של דבר צריך את הפיזיות אבל אם לעשות את זה עם מישהי אז זה איתה . אנחנו מתמודדים עם זה בסדר עד עכשיו".

אתה מתכנן להישאר עוד הרבה זמן בארצות הברית?
"כן אני בגדול מתחזק את הקריירה שלי שם אז אני נמצא שם המון ואני ממשיך לעשות מוזיקה שם ולעשות פגישות בקרוב יוצא שיר חדש שם, יש הרבה עבודה".

איך אתה מרגיש שהמלחמה משפיעה על הקריירה שלך?
"זה משפיע על הכל, על התפקוד בכללי. אין ספק שאם לא היה את המלחמה והמצב הכל היה נראה אחרת וגם בביקורת העולמית, האלגוריתם ורשתות לא לטובתנו כרגע בעולם עם כמה שזה עצוב להגיד אבל נצליח גם ככה. זה רק נותן לי דרייב יותר גדול".

יהונתן מרגי
יהונתן מרגי | צילום: יח"צ