סוכן טאלנטים מהוליווד ראה שלט חוצות של מאיה קיי - והחליט לחפש אותה

יש מצב שטל מורד לא יהיה כל כך מרוצה מהאייטם הבא, לאחר שסוכן טאלנטים בכיר מארצות הברית המבקר בישראל נתקל בשלט חוצות של מאיה קיי והחליט לנסות להגיע אליה

מאיה קיי וקאפה בלאק
מאיה קיי וקאפה בלאק | צילום: אינסטגרם

חבל שמאיה קיי לא רוצה להיות זמרת! השורדת האהובה אמנם מטיילת בימים אלו בפריז, אך בזמן שהיא בעיר הבאגטים, יש דמות מפתח מאוד חזקה מהוליווד שמחפשת אותה כאן בישראל. בכיר בחברת התקליטים המצליחה בעולם "אטלנטיק רקורדס", כן, זו שנועה קירל ועוד שמות ענקיים רבים מהעולם חתומים בה, הגיע לביקור פרטי עם כמה מחבריו והתאהב במבט ראשון בדוגמנית היפה. קיפה בלאק הוא שמו של מאתר וסוכן האמנים שאתמול בערב במהלך שיטוט בתל אביב נתקל בשלט חוצות של קיי המהפנטת, וניסה למצוא דרך להגיע אליה.

Whatsapp Image 2023 06 06 At 1
מאיה קיי
''שמישהו יברר מי זו הדוגמנית הזו כי קאפה בלאק רוצה לדעת''. כתבו | צילום: אינסטגרם

את המצוד אחר קיי תיעד חבר שלו ביג מייק, לו מעל למיליון עוקבים ברשתות החברתיות. תוך דקות ספורות מרגע שהעלו את התמונה של קיי לאינסטגרם בתהיה מי הבחורה היפה הגיעו אליו עשרות תשובות עם קישור לפרופיל האינסטגרם האישי שלה. קיפה בלאק לא התבייש ובתיעוד לסטורי שלח לקיי הודעה פרטית בה כתב לה "ראיתי את השלט שלך, רק רציתי לומר עבודה יפה".

ההודעה ששלח למאיה קיי
ההודעה ששלח למאיה קיי | צילום: אינסטגרם

סביר להניח שהכוכבת היפה שעסוקה בשופינג עם חברתה לאי קייסי זפטה לא ענתה, שכן כזכור היא חובקת זוגיות צמודה מאוד עם טל מורד, אותו הכירה ברילאיטי התחרותי. מאז השניים מתגוררים יחד ואף לאחרונה אימצו כלבה משותפת. אין ספק שזה עדיין מרים לאגו.

מאיה קיי וטל מורד
מאיה קיי וטל מורד | צילום: רפי דלויה