עם דגל ישראל ובהקדשה לחיילים ולחטופים: סקאזי כובש את "טומורולנד"

הדי ג'יי הישראלי סקאזי הופיע בפסטיבל המוזיקה הגדול בבלגיה "טומורולנד" ואל מאות אלפי צופים הקדיש את הסט שלו בעברית למדינת ישראל, לחיילים ולחטופים כשהוא עטוף בדגל. וגם: מי היו אורחי הכבוד שצפו בו מקהל?

זמן צפייה: 00:13

לא המצב הבטחוני וגם לא התינוקת הקטנה שיש לו בבית עצרו את הדי ג'יי סקאזי מלנסוע להופיע בפסטיבל המוזיקה הגדול טומורולנד והוא עושה זאת במסירות גדולה. כוכב המוזיקה האלקטרונית בישראל שמייצג אותנו בכל העולם בגאווה ניגן בפסטיבל כשהניף את דגל ישראל ופתח במסר מרגש. אל מול מאות אלפי חוגגים בעיירה בום שבבלגיה אמר לקהל: "אני הולך לדבר רק בעברית עכשיו. הסט הזה מוקדש למדינת ישראל, לישראלים, לחטופים שלנו, לחיילים שלנו - לכם". עוד הוסיף: "השנה יותר מאי פעם אני מתרגש שאני מופיע בפסטיבל המוזיקה הגדול בעולם לייצג את המדינה בכבוד ובגאווה!״.

סקאזי
סקאזי | צילום: צילום מסך

 

בין הרוקדים בקהל, ניתן היה למצוא לא מעט ישראל, או תומכי ישראל שהניפו עשרות דגלי ישראל, כמו גם דגל הנובה הרשמי, ושלטים לזכרם של קורבנות השבעה באוקטובר. למרות האנטישמיות הגואה בעולם הישראלים לא חששו, וגם העובדה שהייתה תקרית אלימה ביום שישי האחרון בין פרו פלסטינאים לישראלים - נראה שממשיכים במנטרה "we will dance again". בין החוגגים נצפו גם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ובעלה טיבו קורטואה.

טיבו קורטואה, מישל גרציג וסקאזי
טיבו קורטואה, מישל גרציג וסקאזי | צילום: Reborn music

 

מאז תחילת המלחמה סויסה מהראשונים בהופעות לחיילים, מסיבות בבסיסים מדרום עד צפון להרמת המורל כולל בעוטף עצמו ובקו הקדמי של ההסברה הישראלית בעולם למרות הביקורת העולמית כלפי ישראל . מתנדב בקביעות בעזרא ומרפא שם מבקר פצועים מהנובה ותומך במשפחות הנרצחים.