אחרי התמוטטות העצבים בחניון: ליהיא גרינר מסבירה מה קרה לה

מצב הכבישים הפקוק גרם לליהיא גרינר לצאת מדעתה ולהעלות סדרת סרטוני סטוריז עצבניים "אני בשוק, זה זוועה" אמרה אך לאחר מכן חזרה למצלמה והסבירה למה היא הגיבה ככה

זמן צפייה: 00:56

גשם, ישראל וכל נהג יודע שהמצב בכבישים הופך להיות בלתי נסבל. ליהיא גרינר לעומת זאת לקחה את הפקקים הבוקר קצת יותר מדי ללב כשהעלתה סדרת סטוריז בהם היא נראית בוכה, לנוכח מצב התנועה הקשה בחניון בבית הספר של הילדים שלה. "אני חצי שעה בחניון של הבית ספר. לא זז" אמרה בדמעות. "הילדים הגיעו למסגרות כבר בעשרה לשמונה. אני כבר חצי שעה בפאקינג חניון של הבית ספר אני בשוק מה זה. זה זוועה. אנשים נדחפים ובאים מהצד השני בכלל של הנתיב ופתאום נהיו שני נתיבים במקום אחד".

כתבות נוספות:

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר | צילום: אינסטגרם

הוידאו, שהפך לוויראלי בתוך דקות ספורות עיטר את כל עמודי הבידור באינסטגרם, וכשגרינר הבינה את גודל הדרמה לעומת הסיפור הלא מאוד נורא, חזרה שוב לחזית המצלמה ונתנה הסבר הגיוני למה שקרה. "אני רוצה להגיד שנרגעתי ושתדעו שאני רגישה, אני מאוד רגישה. אני לוקחת ציפרלס ולא לקחתי ארבעה ימים ואני מבינה שזו הסיבה שיש לי חרדות. לא שיש לי עכשיו חרדה אבל זה פשוט עושה אותי רגישה. יאללה הכל בסדר". עוד הוסיפה את הלקח שלמדה וסיפרה כי כל זה יכל להימנע אם לא הייתה מסיעה את הילדים שלה לבית הספר, שנמצא מול הבית, אלא נותנת להם ללכת עם מטריה בגשם.

ליהיא גרינר
ליהיא גרינר | צילום: רפי דלויה