שלחו תפילה: עידן עמדי נפצע קשה בלחימה בעזה

עם היוודע דבר הידיעה כי הזמר עידן עמדי נפצע בלחימה בעזה, חבריו מתפללים לשלומו. ליאור רז הקולגה לפאודה כתב: "בטוחים שהוא יהיה בסדר", זיו שילון כתב: "כל פצוע הוא מיוחד, עידן חבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע"

עידן עמדי בשירות מילואים
עמדי, שירת במילואים מאז 7 באוקטובר | צילום: מתוך אינסטגרם

לאחר שעות ארוכות של שמועות על מצבו, הותר לפרסום כי במהלך הלחימה בעזה הזמר עידן עמדי נפצע קשה והוא פונה במסוק לבית החולים שיבא תל השומר. על פי דיווחים עמדי, שמשרת כלוחם במילואים ביחידת הנדסה קרבית החל מפרוץ המלחמה נפצע בעזה באיזור הצוואר והחזה והוא מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. הרופאים מעריכים כי הוא יהיה בסדר ויצא מהפציעה.

עוד בשעות שקדמו לאישור הדיווח החלו החברים בתעשייה לשגר סימני תפילה ברשתות החברתיות, וביקשו מעוקביהם להתפלל לשלומו. הראשון בהם היה נתן גושן שהעלה סטורי עם אימוג'י של לב שבור, עומר אדם כתב "להתפלל לרפואת עידן בן טובה ולרפואת כל הפצועים היקרים שלנו". גם סטטיק כתב "אין במדינה שלנו עוד גבר כמו עידן עמדי. תבריא מהר יא אריה" ואילו בר רפאלי כתבה: "כאב של לוחמים", שמו של שירו המפורסם של עמדי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rona-lee Shimon (@ronalee_shimon)

ליאור רז, שהשתתף עם עמדי בסדרה "פאודה" כתב: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להלחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הנפגעים תנחומים ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה״. ליאור אבי ומשפחת פאודה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lior Raz (@liorraz)

זיו שילון היה בין הראשונים לפרסם פוסט ולאשר את השמועות כשכתב: "אח יקר, גיבור ישראל, מתפללים לשלומך…איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהילה כבר 80 יום הוא כבר נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם. עידן בן טובה בע״ה יחזור לאיתנו בהקדם יחד עם כל הפצועים שלנו".

עוד התייחסו לשלומו ופרסמו קריאות תפילה, משה פרץ, ערן זהבי שרשם "מתפללים לשלומך עידן היקר ושל כל חיילי צה"ל" ואילו רוסלנה רודינה כתבה: "אוף איזה אסון".

רק במוצאי שבת האחרונה צילם סרטון הישר משדה הקרב בו הוא אומר: "אחרי 90 ימים של לחימה, אנחנו ממשיכים להשמיד את מרחבי השיגור ואת המוסדות השלטוניים של ארגון הטרור החמאס. אני מצטרף לאחיי המילואימניקים בקריאה לכל הפוליטיקאים, לכל גופי התקשורת ובכלל לכולם, לכל מי שאין לו  משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה. עם ישראל חי".