רגע אחרי שנחתה בישראל: זה הצעד הבא של נועה קירל

שעות ספורות אחרי שנחתה בישראל מליברפול, שם ייצגה את ישראל באירוויזיון וזכתה במקום השלישי - נועה קירל תעלה בקרוב שוב על טיסה

זמן צפייה: 01:03

נועה קירל אמנם רק נחתה הבוקר בישראל אחרי שבועיים בהם שהתה בליברפול ונתנה את כל כולה כשהגיעה למקום השלישי באירוויזיון, אבל אל תתרגלו לנוכחות שלה כאן - שכן ממש בקרוב היא תעלה שוב על טיסה. קירל, עלתה אתמול בלילה על טיסה מאנגליה כשמטעם יחסי הציבור שלה נמסר שהיא ממשיכה היישר לחופשה פרטית. אממה, ברגע האחרון החליטה לחזור לישראל לדבר עם התקשורת, עשתה קונקשיין קצר בבית וממש בעוד כמה שעות היא תארוז שוב מזוודה ותטוס לחופשה - כי אין ספק שמגיע לה קצת להירגע.

נועה קירל
נועה קירל | צילום: ערן לוי, באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי

כתבות נוספות במדור סלבס:

אחרי חודשים רבים של עבודה מאומצת שהתנקזו לרגע הגדול על הבמה הגדולה מול כל אירופה והעולם, קירל נסעה יחד עם שתיים מחברותיה ללימסול קפריסין, שם הן צפויות ליהנות מנופש בטן גב שכולל הרבה אוכל טוב, חברה כיפית והכי חשוב מנוחה. תומר הכהן בן זוגה יחזור לשגרת החיים שלו אחרי שעצר את הלימודים והפרוייקטים שלו לשם תמיכה באהובתו.

הבוקר מסרה: "אני חוזרת בתחושת גאווה מאוד גדולה. הגענו למקום השלישי וזה מעבר לכל הציפיות. הייתה לי הזכות והכבוד לייצג את ישראל על הבמה הגדולה ביותר בעולם. זו חוויה ממעבר לכל דמיון ולא אשכח אותה בחיים".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: אינסטגרם

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)