"כל הבניין שלי עולה באש!": מיכל הקטנה נקלעה לשריפה

בזמן שהמדינה סוערת ובוערת, מיכל הקטנה דיווחה באינסטגרם שלה כי הבניין שלה עולה באש. "יש פה פצועים! אני בסרט" אמרה לעוקבים וביקשה מהם להתפלל על הפצועים

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם

אם זה לא מספיק שהמדינה בוערת והאזרחים נלחמים זה בזה, גם הבניין של מיכל הקטנה עולה באש - ליטרלי. בשעה האחרונה שיתפה כוכבת הילדים בדרמה אמיתית שהתרחשה בבניין מגוריה בשכונת המגדלים בפארק צמרת בתל אביב רגע לפני שהייתה אמורה לצאת להופעה. לרקע עשרות כבאיות ואמבולנסים, דיווחה מיכל הקטנה מרחבת הכניסה של הבניין שלה על המתרחש. "טוב יש פה שרפה בבניין שלי, הדופק שלי בשמיים מה קורה כאן אלוהים, כל הבניין שלי עולה באש" אמרה בלחץ כשהיא לבושה במה שנראה כמו פיג'מה.

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם

"יש פה פצועים, יאו מה הולך כאן אלוהים אלוהים. אני רועדת. אני בסרט, באתי לצאת לצילומים כולי רועדת, אני בלי נעליים. החלה שריפה בבניין שלי. מה שהולך פה זה לא נורמלי אני כולי רועדת אין לי קול". השריפה פרצה בשעות הבוקר בזמן שילדיה היו במסגרות החינוך, כך שהיא שהתה לבד בבית ולא נשקפה סכנה לחיי בני משפחתה. אך עם זאת דיווחה כוכבת הילדים כי כן ישנם פצועים בבניין וכי היא מבקשת מהעוקבים שלה להתפלל לשלומם של הפצועים. עוד הוסיפה סרטונים של הדירה בקומה השביעית שעולה באש, ותיעדה את העשן הסמיך היוצא מהמרפסת.

מיכל הקטנה
מיכל הקטנה | צילום: אינסטגרם