רביד רונן: "אני חושבת שנכנסתי בגיל הנכון והמתאים בשבילי"

הכניסה לעולם הבידור בגיל תשע, התפקיד הראשי בסדרת הנוער המצליחה, החלום הגדול להגיע להוליווד, וגם - מה גרם לה לעצור את הטיול הגדול בדרום אמריקה? | רביד רונן בריאיון

רביד רונן

אנחנו רגילים לרוב לקרוא בריאיונות סיפורים מרגשים, עצובים או דרמטיים על אותו מרואיין, אבל אצל רביד רונן המצב שונה לגמרי (טפו טפו). איך שאני פוגש אותה היא ממהרת לציין: "אין לי סיפור קורע לב או משהו מסעיר, אני ילדה טובה". אבל אל תטעו: רונן, רק בת 21, נמצאת עמוק באור הזרקורים כבר 12 שנה: "אמנם נכנסתי לתעשייה כבר בגיל תשע כשהתחלתי לדגמן אבל אני חושבת שנכנסתי בגיל הנכון והמתאים בשבילי".

 

לרוב הכניסה לתעשיית הבידור לא מתקבלת באופן חלק מצד ההורים, במיוחד בגיל כזה צעיר, הם תמכו בהחלטה שלך?

האמת שאני זכיתי להורים תומכים מאוד, הידיעה שההורים שלי תמיד יהיו לצידי וירצו בשבילי את הטוב ביותר זו ברכה מבחינתי.

ועדיין, זה קצת מפחיד להיכנס לעולם הזה בתור ילדה. אנחנו עדים הרבה פעמים לכל מיני סיפורים פחות נעימים בתעשייה, חווית דברים מהסוג הזה?

האמת שההורים שלי היו תמיד מלווים אותי לצילומים אז פחות הרגשתי את זה. אין מה לעשות, אני נמצאת על סטים ותמיד יש הערות לא במקום ודברים שנאמרים אבל אני חושבת שהדור שלנו בולם את התופעה, אנחנו לא שותקים.

 

כתבות נוספות

 

"שמתי לב פתאום להמון אנשים ברחוב שמסתכלים עליי, זאת הייתה הרגשה קצת מוזרה"

אחרי כמה קמפיינים ל"פוקס", "תמנון" ועוד רשתות גדולות שקטפה בתור ילדה, הגיע הסיטקום המצליח "אלישע" ששודר בערוץ הילדים, שם גילמה את זואי ושיחקה לצד יובל סמו, רבקה מיכאלי ועלמה זק. כבר אז, היא אומרת כיום, הבינה רונן שאין דרך חזרה ומעתה, בכל פעם שתלך בקניון – היא תיאלץ להתמודד עם גדודי הילדים שיבואו לבקש סלפי. "אחרי שהסדרה עלתה לאוויר שמתי לב פתאום להמון אנשים ברחוב שמסתכלים עליי, זאת הייתה הרגשה קצת מוזרה".

ומה, את רוצה להגיד לי שהילדים בבית ספר לא קינאו בך?

ברור שבתקופת בית הספר לילדים אחרים היה פחות קל לקבל את זה כשהם רואים אותי מככבת על פוסטר בחנות בקניון ודווקא זה מאוד חישל אותי. כשהיה לי פחות נעים בכיתה וחוויתי תקופות קשות בעקבות הפרסום הייתי מוצאת חברות מחוץ למסגרת הלימודים, תמיד ידעתי בסופו של דבר למצוא את עצמי.

 

הפריצה הגדולה שלה הגיעה לפני כשנתיים, כשהיא קיבלה את התפקיד הראשי בסדרת הנוער "סקיי" אותה יצר גיורא חמיצר יחד עם נועה פניני - סדרת מדע בדיוני המספרת את סיפורה של חייזרית המתרסקת על כדור הארץ. "אני זוכרת שקיבלתי את הבשורה המשמחת שהתפקיד הוא שלי בזמן שהייתי בתיכון רגע לפני הבגרות שלי בתיאטרון, התקשרו אליי וישר התחלתי לבכות"

 

רביד רונן
צילום: עמית נעים

 

בטח אמרת לעצמך "את הבגרות בתיאטרון אני כבר לא צריכה".

תדע לך שפתאום לשבת ולעשות בגרויות הרגיש לי לא קשור לחיים שלי, אני כבר עושה את מה שאני אוהבת והחלום שלי מתגשם אבל תמיד כיוונתי לתעודת בגרות מצוינת.

והשגת את זה?

תראה איזה חננה אני, נראה לך שלא? ידעתי שאני לא ארצה בעתיד להתחיל להשלים בגרויות במתמטיקה.

 

בניגוד לשאר בני גילה, אפשר לשים לב שרביד לא מתחזקת את הרשתות החברתיות ברמה יותר מדי אינטנסיבית, היא לא ממהרת להעלות בכול רגע נתון סטורי ולשתף יותר מדי מחייה האישיים.

את רוצה להגיד לי שאת לא אוהבת להיות באינסטגרם?

אוהבת זו מילה גדולה. אני מבינה שזה כלי נחוץ בדור שלנו ואני עובדת על זה. יש דברים שיותר כיף לי לשתף ויש דברים שאני מעדיפה לשמור לעצמי, זה מאוד תלוי ומשתנה בהתאם להרגשה שלי באותו הרגע.

אי אפשר להתעלם מזה שאנחנו בעידן של כוכבי רשת שצומחים באינטרנט והופכים לשחקנים. מה את חושבת על התופעה?

אני מאמינה שיש מקום לכולם. מי שמגיע מהרשת למסך כנראה באמת מוכשר. קח לדוגמה את עדן דניאל גבאי שהוא פצצת כישרון, אני עוקבת אחריו באדיקות ברשתות וזה ממש כיף לראות שהוא מקבל את פלטפורמה להציג את היכולות שלו. בסופו של דבר לייצר תוכן ולהצליח בו זאת עבודה מאוד קשה.

 

רביד רונן
צילום: עמית נעים

 

"ישר כשקיבלתי את הבשורה הקדמתי את הטיסה"

לאחר השחרור מצה"ל רביד החליטה, כמעט כמו כל משוחרר טרי, לעלות על מטוס לדרום אמריקה ולהתחיל את הטיול הגדול שאחרי הצבא, אבל אז הפסיקה אותו באמצע בנסיבות משמחות מאוד: "כמה ימים לפני שטסתי עשיתי אודישן לסדרה חדשה בכיכובה של אנה זק. בשבוע השני של הטיול, הסוכן שלי עדכן אותי שממתינים לתשובה סופית לגביי התפקיד".

מלחיץ

כל הטיול לא הפסקתי לחשוב על זה.

 

ואז הגיעה התשובה הסופית לה היא כל כך חיכתה – התקבלת: "ברור שבאותו הרגע שרצו להודיע לי שהתקבלתי לסדרה אבד לי החיבור לאינטרנט ולא הייתי זמינה, כולם חיפשו אותי. אני פותחת את הפלאפון ורואה עשרות שיחות שלא נענו. הסוכן שלי כתב לי בהודעה: 'יאללה תגיעי הביתה', התחלתי ישר לבכות".

אני שם לב שבכי זה ממש מוטיב חוזר אצלך בהודעות מהסוג הזה.

זה בכי טוב, של פריקת אנרגיה. ישר כשקיבלתי את הבשורה הקדמתי את הטיסה.

 

רביד רונן
צילום: עמית נעים

 

לא רצית להישאר קצת בחו"ל?

זה היה שווה את זה ממש, ירדתי מהמטוס ביום שבת וכמה ימים אחרי כבר התחלנו לצלם אחרי שכל הטיסה ישבתי ושיננתי את הטקסטים. זאת הולכת להיות סדרה מדהימה.

ומה עם לימודי משחק? זה משהו שאת מתכננת בהמשך?

זה משהו שמאוד מעניין אותי, זה המקצוע שלי ואני רוצה להיות הכי טובה בו. הבעיה שאלו שלוש שנים אינטנסיביות וצריך מאוד להתמסר לתהליך אבל זה משהו שאני לא מוכנה לוותר עליו, אלא אם כן גל גדות תתקשר אליי ותבקש ממני להחליף אותה בהוליווד (צוחקת).

אגב הוליווד - עומר חזן, גם כוכב מצליח בגילך הודיע שהוא מתכוון לעבור לבירת הקולנוע ולפתח שם את קריירת המשחק שלו. עושה לך גם משהו?

כל הכבוד לו על האומץ, ברור שזה קורץ לי גם, למי לא? בתור שחקנית זה מאוד מעניין אותי אבל זה כרוך בהרבה אומץ וויתורים אבל אני עוד צעירה, כשנגיע לגשר נחצה אותו.

עולם המשחק הוא לא הג'וב הכי יציב. יש חששות מהמשך הדרך?

זה מלחיץ, אנחנו חיים במדינה שלא זול לחיות בה אבל צריך לדעת לנהל את החיים נכון.

אז מה החלום הגדול?

החלום הכי גדול שלי זה להיות בריאה ומאושרת, אני מאחלת לעצמי להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת. אמנם לקחתי בגיל צעיר החלטה להיכנס לעולם המשחק אבל אולי בגיל 40 אני בכלל ארצה להיות מאמנת כושר, תמיד אקשיב ללב שלי.

 

 

"ההחלטה להיפרד הייתה לא פשוטה"

לפני כחצי שנה היא ובן זוגה נפרדו. השניים הכירו בתיכון, שרדו יחד את תקופת הצבא - אבל לא את החיים שאחרי השחרור. "ההחלטה להיפרד הייתה לא פשוטה", היא אומרת. "עם זאת, בראייה לאחור זה היה הדבר הנכון לעשות. תמיד יהיה לו מקום בלב שלי".

ומה עם איזו אהבה חדשה? אני בטוח שיש מעריצים שהתחילו איתך ברשתות.

יש אנשים מאוד יצירתיים, כותבים לי הודעות בחרוזים, ומחברים לי שירים אבל כרגע אין משהו רלוונטי.

אז יאללה בואי נפתח פינת שידוכים, איך אפשר לכבוש את ליבך?

שווארמה.

לתשובה הזאת לא ציפיתי

שווארמה מנצחת הכול.