"מביך, אמירה אומללה": הפליליסטיות נגד ירון לונדון בעקבות ההתבטאות הלא הולמת כלפיהן

העיתונאי ירון לונדון הטיח ביקורת על בנות "הפליליסטיות" וטען כי "השפתיים המנופחות והעכוזים הממולאים הם רמזים להיתר שימוש" - כמובן שהן לא נותרו חייבות. שבועיים אחרי לידה חן מאירי התייצבה באולפן תוכנית הבוקר וטענה "אמירה אומללה"

זמן צפייה: 05:54

הרשת הוצפה וגעשה אמש, לאחר שבפודקאסט החדש "אבא תרחם" של ירון לונדון ובתו דניאלה ב"כאן הסכתים", העבירו השניים ביקורת נוקבת על המראה של כוכבות הדוקו ריאליטי של רשת13 "הפליליסטיות". כחלק מדבריו טען "כולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהן נקניקיות פרנקפורט גדולות מאוד, שאצל אחדות מהן אפילו איימו לסתום את הנחיריים. ועכשיו למסקנה, השפתיים המנופחות והעכוזים הממולאים הם רמזים להיתר שימוש".

הבוקר (שני) התייצבה שבועיים בלבד אחרי הלידה עורכת הדין חן מאירי בתוכנית "העולם הבוקר" ברשת, וסיפרה כמה הופתעה מהאמירה הלא מתאימה של העיתונאי הותיק.  "מביך. הופתעתי מהאמירה הזו. גבר בן 83, הבאנו תוכן – תתעסק ברכבים יפים, שעונים, תיקים. להתעסק בתפל? זו אמירה אומללה. צר לי שהבת שלו, בחורה, מצטרפת לדברים הללו" אמרה והוסיפה "היום זה לגיטימי להתאפר, לעשות ניתוחים להיראות טוב הכל בסדר, למה?". עוד ציינה "אני תוהה מה היה קורה לו הייתה נעשית סדרה דומה על גברים אם הם היו מבוקרים גם. לא ציפיתי מעיתונאי מוערך להעביר ככה ביקורת, דווקא מהמקום שלו והוותק שלו היה לו מקום להרים לנו ולפרגן. אני חושבת שהבאנו תכנים מטורפים בפן המשפטי".

חן מאירי

 

בפאנל בהנחיית רותם ישראל ועומר ירדני, העלו השניים את העובדה כי לא לפני זמן רב לונדון היה מעורב בפרשיה אחרת, לאחר שאישה טענה כי המגיש נגע לה בחזה במעלית. עוד מהדברים שנאמרו באותו הקשר. בקטע בראש הכתבה.

אתמול, גם חברותיה של מאירי לתוכנית הגיבו, עו"ד שילה דורפמן כתבה: "בעל כרחי ובשאט נפש הקשבתי לפודקאסט המביך של ירון לונדון ובתו דניאלה. כל כך הרבה מלל טפשי ובעיקר וולגרי הושמע שם בפודקאסט". עורכת הדין פתחה בביקורת על דבריו של ירון לונדון: "אינני מתכוונת להתייחס לדברים שאמר לונדון, מלבד העובדה שהיה לי קשה להמנע מלחשוב על הביטוי 'היתר שימוש', ותהיתי מדוע אדם זה, שהעיד על עצמו כי בעבר לפת שד של עורכת דין זרה לחלוטין במעלית, תר אחר 'היתר שימוש', שהרי הוא נוהג להתיר לעצמו את השימוש באיברים נשיים ללא כל היתר".

שני אילוז פרסמה: "הנה דוגמא מובהקת להחפצת נשים ושנאת חינם. בימים שהעם הזה קרוע, לוחמים ולוחמות נפלו, חטופים וחטופות נמקים במנהרות ואתה מוצא את הזמן להחפיץ ולזלזל בנשים. האמירות שלך מקוממות, בעידן שאחרי ה- me too, גופה של האישה הוא ברשותה, וזכותה של כל אחת לעשות בגופה שלה כאוות נפשה, ולעשות כל דבר כדי להרגיש טוב עם עצמה גם אם זה פחות מוצא חן בעיניך".

ירון לונדון ללא מעצורים | צילום: חדשות 13