על רקע הדרמה עם טל מורד: גל רובין משיקה לראשונה את בן זוגה

למרות המשולש הרומנטי בין גל רובין, מאיה קיי וטל מורד שעלה לכותרות לאחרונה, החליטה השורדת והאמא לשישה להשיק לראשונה את בן זוגה באירוע מתוקשר

גל רובין ובן זוגה תמיר

משולש הדרמה בין השורדים אמנם צף בימים האחרונים ברשתות החברתיות כאשר לאחר רמיזות כאלה ואחרות נטען כי מאיה קיי, אסרה על בן זוגה טל מורד לדבר עם החברה הטובה מהאי גל רובין, שעל פניו היה בינהם קטע, אך נראה כולם המשיכו הלאה. בעוד שקיי ומורד עדיין מתחזקים זוגיות פוטוגנית, נראה שגם רובין ממש לא מחכה שהשורד החתיך ישוב לרווקות, ובחצי שנה האחרונה היא מנהלת מערכת יחסים עם גבר בשם תמיר נחום.

כתבות נוספות:

האמא לשישה, שחזרה בשאלה וכבשה את האי חזרה מהריאליטי, כשזמן קצר לאחר מכן הכירה את מי שלהיום מתפקד כבן זוגה. למרות שהם מרבים להעלות תמונות משותפות ברשתות החברתיות, רובין טרם השיקה את החבר שלה אל מול המצלמות לצד קולגות מהביצה.

גל רובין ובן הזוג תמיר
צילום: אור גפן

זה קרה אתמול, באירוע הבריתה של בתם הבכורה של איש הפרסום קורן וויט ואשתו יעל ב"טרמינל" מקבוצת הבאר של סבא בפתח תקווה. אל האירוע, הגיעו השניים יפים ומאוהבים והם לא היו היחידים. עוד הגיעו ונהנו מהופעה של הזמרה אודיה אזולאי, שחף רז וטליה עובדיה, יעל גולדמן, אדל בספלוב ומאץ' עבד, טהוניה רובל, ליאם גולן, נטלי דדון, ישראל אטיאס, לינור סביניק ובן הזוג רן, טיילור מלכוב, ירדן ג'רבי, עדי ואסי בוזגלו ועוד רבים ואחרים.

שחף רז, טליה עובדיה
צילום: אור גפן

טהוניה רובל, אדל בספלוב
צילום: אור גפן

עדי ואסי בוזגלו
צילום: אור גפן

טיילור מלכוב
צילום: אור גפן

קורן ויעל וויט
צילום: אור גפן