רגע לפני החתונה של שי ושניר: ספיר מפספסת את החינה

רגע לפני החתונה המדוברת עם שניר בורגיל ולפני שנגלה מי יגיע ומי לא, שי לי עופרי ההריונית ערכה אירוע חינה והגיסה לעתיד ספיר בורגיל לא הוזמנה

זמן צפייה: 00:08

בשבוע שעבר התגאנו לסקר את החתונה של יוצאי ״האח הגדול״ אליאב טיטי ובר כהן שהכירו בית כותלי הבית והנה, שבוע חדש וחתונה נוספת מבית היוצר של רשת13. מחר בערב יינשאו כדת וכדין שי לי עופרי ושניר בורגיל שלא רק שיהפכו לבעל ואישה אלא בעוד כמה חודשים יהיו משפחה של ממש כשיביאו לעולם את הבייבי הראשון שלהם.

שי לי עופרי

אתמול, רגע לפני החגיגה הגדולה ובצל כל הדרמות המשפחתיות ערכה עופרי אירוע מקווה וחינה לכל הנשים של חייה ואם ניסיתם לנחש מי לא הגיעה זו ספיר בורגיל, אחותו של שניר ובקרוב גיסתה, שאחרי כל הריבים, חילופי הדברים והלכלוכים ברשתות החברתיות נשארה מחוץ לרשימת המוזמנים. אם תהיתם מה בורגיל עשתה בזמן שכל המשפחה שלה, כולל אמה סיגל חגגו בצהלולים, היא בילתה את הערב עם בעלה לעתיד אותו הכירה גם בבית האח הגדול, אברהם אלקום וקיבלה ממנו פוט מסאג׳.

כתבות נוספות במדור סלבס

כזכור, מערכת היחסים בין שניר ושי נמצאת על הילוך מהיר במיוחד. שבועיים אחרי שיצאו כזוג מהבית המתועד בורגיל כרע ברך והציע לעופרי להיות לו לאישה, ולפני חודש בצל ההכנות לחתונה הכריזו השניים כי הם מצפים לצאצא ראשון ובעוד כמה חודשים ירחיבו את המשפחה.

מחר כאמור תיערך החתונה המדוברת והשניים יתחילו את דרכם המשפחתית החדשה.

שי לי עופרי
שי לי עופרי