אליאנה תדהר חושפת: "ההריון הוא מה שמציל אותי בימים אלו"

הכוכבת ההריונית אליאנה תדהר התייצבה בחודש שמיני על סט הצילומים וסיפרה על התקופה הלא קלה של המדינה לצד הרחבת המשפחה וגם – האם תחזור לפסטיגל הבא

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר | צילום: שי פרנקו

בבוקר של כמעט שפיות או איזשהו סוג של נורמליות, התייצבה היום (חמישי) אליאנה תדהר על סט הצילומים לדלתא, להם כבר שש שנים היא משמשת כפרזנטורית. כשהיא בהריון מתקדם של חודש שמיני, התייצבה השחקנית האהובה לעשות חיוכים למצלמה וגם לענות על שאלות ברוח התקופה.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

כמו כולם אליאנה חלקה כי גם עליה עוברת תקופה מאוד קשה אבל דווקא הרחבת המשפחה זה מה שומר לה על השפיות, כך סיפרה. "התינוק הוא מה שמציל אותי בימים אלו" אמרה תדהר שמצפה לבן זכר ראשון מבעלה לי בירן. "כל הקושי וכל מה שקורה בחוץ לכולנו ובמקביל משהו הכי גדול והכי מדהים גדל לי בבטן - זה מה שמשאיר אותי בשפיות".

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר | צילום: דור דימנט

למרות שבעוד כחודש היא תהפוך לאמא לראשונה כשהתינוק ייצא מגופה, כמעט ולא נראה שהיא בהריון והיא התבקשה לא מעט לעמוד בפרופיל כדי שיראו את הבטן התפוחה. שלא כמו הריונית טיפוסית תדהר חשפה כי אין לה חשקים מסויימים ולא תתפסו את ליבי במכולת השכונתית לספק לה איזה קרייבינג.

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר | צילום: שי פרנקו

אם אתם סקרנים לדעת, יש כבר כמה אופציות לשמות ליורש העצר של הזוג המלכותי אבל הם קבעו שרק אחרי שיפגשו את הנסיך הקטן הם יידעו איך הכי נכון לקרוא לו. תדהר צופה שליבי, שגם הוא כוכב ילדים יהיה אבא נהדר, שיקום בלילות ויחלוק איתה את המטלות.

והדבר הכי חשוב שמעניין את בני הנוער זה האם תדהר מלכת הפסטיגלים הבלתי מעורערת תחזור להפקה הבא? ובכן, שום דבר כרגע לא ידוע, הכוכבת מחכה לראות איך החיים ישתנו כשהבייבי יגיע ובכל מקרה, הפסטיגל הבא אמור לשמור על הצוות הקיים שלו, שלצערנו הרב לא זכה בחג החנוכה השנה לככב על הבמה.