שיר אלמליח חושפת: האם תתחתן שוב ומה יש לה הפעם בבטן

חודשים ספורים אחרי שהכריזה על ההריון המפתיע מבן זוגה דותן שטרן, שיר אלמליח מספרת מה מין העובר, רומזת על השם הנבחר וגם - האם תעמוד שוב תחת חופה. צפו בסרטון בראש הכתבה

זמן צפייה: 02:28

חודשיים אחרי ההודעה המפתיעה כי היא נמצאת בהריון שלישי מבן זוגה בחודשים האחרונים דותן שטרן, הדוגמנית שיר אלמליח הצטלמה הבוקר לקמפיין המייקאפ של מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE לקראת הוולנטיין דיי. על הסט, חשפה אלמליח כי כמו כל עם ישראל גם היא ודותן היו קצת בשוק לגלות על ההיריון אבל זו בכלל לא הייתה שאלה האם להשאיר אותו או לא. אחרי שני בנים מנישואיה הקודמים למייקל זנזורי, סיפרה בהתלהבות אלמליח על הסט כי בקרוב תצטרף למשפחה יורשת עצר מתוקה.

שיר אלמליח | צילום: שי פרנקו/צילום יח"צ IL MAKIAGE

"יש לי בת! זה מאוד מרגש" סיפרה לנו בין לבין הצילומים. "ממש רציתי בת ואמרתי אחרי שני בנים בא לי קצת לרענן. אני עוד לא יודעת איך ייראה החדר אבל אני גם לא מהאמהות שמחכות עד הדקה התשעים כי לסדר. אני אוהבת שהכל מסודר ומוכן אז אני מאמינה שבקרוב אני אתחיל להסתכל".

אז אחרי רפאל וגבריאל נראה שאלמליח כבר מוכנה עם השם לבת המתוקה שתיוולד והיא סיפרה "יש שם שבחרנו, אם לא ישתנה שום דבר כנראה שזה יהיה השם". ומה לגבי חתונה שלישית? ובכן אחרי שהצהירה לא פעם כי לא תתחתן שוב, ובכל זאת עמדה תחת חופה יש מצב שהפעם זה סופי, ובתשובה לשאלה האם תינשא שוב, כי פעם שלישית גלידה היא ענתה "חד משמעית לא. אני אוכל גלידה אבל בלי חתונה".