בראש מורם: הרגע הגדול של כוכבות "אהבה חדשה"

כוכבות "אהבה חדשה" נויה אריאלי, יובל מאיר ודניאל לוי קיבלו במעמד מרגש הזדמנות להשתתף בתצוגת האופנה "בראש מורם", שם חשפו סיפורי העצמה אישיים שחוו

זמן צפייה: 00:08

עד לפני שבועיים הן היו שלוש בחורות כמעט אנונימיות לחלוטין, שרק רצו למצוא אהבה. בפרק הבכורה של "אהבה חדשה" הן נחשפו ונהיו מוכרות בכל בית. כעת, לצד חיפוש הגבר של חייהן הן זוכות גם לכמה רגעים של תהילה. נויה אריאלי, יובל מאור ודניאל לוי זכו להשתתף אמש בתצוגת האופנה ״בראש מורם״ של בלוגרית האופנה יובל כספית בעמד בסימן העצמה נשית במסגרת שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב.

כתבות נוספות במדור סלבס:

השלוש, שמאחורי החיוכים מסתירות גם חוויות חיים קצת פחות טובות צעדו בראש מורם וחשפו סיפורי העצמה אישיים. מאור חשפה כי היא חוותה מערכת יחסים אלימה ומתעללת. "הקטינו אותי, אמרו לי שאני גרועה, אפס וכלום. הורידו לי סטירה כי 'צחקתי לא במקום'. אני התעלמתי מכל הנורות האדומות, בעיקר כדי להוכיח לכולם שאני יכולה להיות במערכת יחסים מאושרת ובריאה, כשבתוך תוכי רציתי להעלם. למזלי, הצלחתי, בראש מורם ובגאווה, לצאת מזה בזמן. אין לדעת מה היה קורה אם הייתי נשארת שם עוד כמה חודשים". עוד הוסיפה "הדבר שבו כל כך התביישתי – היום הפך לנקודת האור שלי. לדעת שהייתי בבור עמוק וחשוך כמו זה והצלחתי לצאת מזה – זו הגבורה שלי מול עצמי".

יובל מאור
יובל מאור | צילום: Haydon Perrior

דניאל לוי סיפרה שלאורך שנים, דימוי הגוף שלה היה נחות בעקבות תגובות מגברים שהיו מעירים לה שהיא "גדולה מידי". "אפילו לא הייתי מגיבה כי דימוי הגוף שלי היה כל כך נמוך שהאמנתי להם שאני לא שווה כי הגוף שלי מלא. היום, אני בראש מורם, שלמה עם עצמי ויודעת מה אני שווה".

דניאל לוי
דניאל לוי | צילום: Haydon Perrior

נויה אריאלי, שגם פתחה את תצוגת האופנה של המותג MonaLizabeth בעיצוב אליזבת בראון שיתפה: "אני דוגמנית ולצערי נתקלתי במסגרת עבודתי בהערות מזלזלות ומגע מטריד מגברים שעובדים על הסט. זה גרם לי לסרב לעבודות דוגמנות יוקרתיות בחו"ל מתוך חשש ופחד להמשיך להיות נתונה להטרדות על בסיס יומיומי בעבודה שלי. בהתחלה פחדתי שזה יפגע בעתיד המקצועי שלי אבל החלטתי ללכת עם האמת שלי ולייצר לעצמי סביבת עבודה נעימה וכזאת שמרגישה לי בנוח. הבנתי שאסור לי לוותר על מי שאני וככה אני גם אצליח לא משנה מה, בראש מורם".

נויה אריאלי
נויה אריאלי | צילום: Haydon Perrior

נויה אריאלי
נויה אריאלי ל-MonaLizabeth | צילום: haydonperrior