טל מורד בווידוי מרגש: "כשראיתי את מאיה החיים שלי השתנו מקצה לקצה"

טל מורד המנהל מערכת יחסים עם מאיה קיי אותה הכיר על אי הישרדות, פתח את הלב בשידור וחשף "אי אפשר לשקר התאהבתי בה בענק"

זמן צפייה: 07:28

הזוג הפוטוגני טל מורד ומאיה קיי הכירו על אי הישרדות, הם צלחו את הרעב המשותף, השמש הקופחת והמשימות הקשות ועד היום מתחזקים זוגיות צמודה. רק לאחרונה חזרו השניים מחופשה חלומית תאילנד (שאמנם הסתיימה באסון) אבל נראה שהאהבה רק הולכת ופורחת. הבוקר התארח מורד ב"עולם הבוקר" עם גאולה אבן וסיפר על האהבה המטורפת לזוגתו.

כתבות נוספות מדור סלבס:

טל מורד, מאיה קיי
טל מורד, מאיה קיי | צילום: אינסטגרם

"ראיתי את מאיה איך שהגענו לאיחוד החיים שלי שם השתנו מקצה לקצה. אי אפשר לשקר התאהבתי בה בענק. עוד לפני האיחוד היה את הגיצים האלה, היא לכדה אותי במבט. זה מטורף שאתה רואה בן אדם בפעם הראשונה יש לך רגש בעיניים" אמר בהתרגשות והוסיף "זה לא קרה לי בחיים ואיתה זה קרה זה מדהים". כדי להוסיף כמה התאהבות זה דבר נדיר על האי הוסיף חבר הפאנל מוטי רייף כי "בדרך כלל בהישרדות הדבר הזה שנקרא משיכה כמעט ולא קיים בגלל הרעב הריחות וזה מדהים שזה קרה לכם" מורד אכן הסכים וענה "אני יכול להגיד לך שהכי סבלתי שם ברעב, לא הצלחתי לחשוב לשנייה".

"זה מה שפירק את החברות עם החברות והברית גל רובין?" שאלה אבל ומורד התייחס ואמר "לי ולגל הייתה חברות נהדרת ועשינו דברים מדהימים שאף אחד לא עשה אבל כן קשה לי עכשיו לשמוע את זה שהיא אומרת "אני מרגישה שהוא עושה טעויות של הילד שלי' זה סוג של מקטין אותי והיא מנסה לקחת את המושכות אליה".