הסיוט של כל הורה: אביב גפן נתקע עם ילדיו ברכבת הרים

"עברנו דרמה" שיתף הזמר אביב גפן את העוקבים שלו וסיפר כי במהלך בילוי עם ילדיו בלונה פארק, הם נקעו על רכבת ההרים "אנקונדה" ממש באמצע הלופ. פחד אלוהים ישמור

אביב גפן
אביב גפן | צילום: שוקה כהן

בעוד שרבים ניצלו את מזג האוויר היפה כדי לצאת ולפקוד את אתרי הטבע והגנים הלאומיים, החליט הזמר אביב גפן לקחת את ילדיו להרפתקאה של שבת כשהגיעו ללונה פארק בתל אביב. אבל בין טיול ברכבת השדים וספינת השודדים עלו גפן וילדיו על המתקן הכי מפחיד של המקום להציע, רכבת ההרים "אנקונדה" - ואז קרה הדבר הכי מפחיד שיכול לקרות.

הדבר שממנו חושש כל רוכב על רכבת הרים זה שהמתקן ייתקע, ועוד בחלק הכי מפחיד של המסילה, באמצע הלופ - ואכן כך קרה הבוקר בפארק השעשועים בתל אביב כשהאנקונדה נתקעה באמצע הסיבוב, כשבין הנוסעים המבוהלים, הזמר וילדיו. אחרי רבע של פחד אימים, הגיע כוח הצלה ושחרר את הנוסעים. "עברנו דרמה בלונה פארק כשרכבת ההרים נתקעה בגובה, באמצע לופ" כתב גפן בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "לשמחתי אנשי הביטחון שיחררו את החגורה שלי וחילצו את הילדים דרך מדרגות הביטחון, לכולם שלום".

אביב גפן
אביב גפן | צילום: אינסטגרם

גם בחשבון ה-X שלו, שיתף גפן על החוויה הטראומטית שעבר וכתב: ""גאווה ישראלית: אחרי שה"אנקונדה" נתקעה הפוכה בלונה פארק, זה הפך אותה רשמית למתקן המפחיד בעולם".