מיכל הקטנה נשאלה האם באמת ילדה את ילדיה – והעלתה תיעוד חושפני שלא השאיר מקום לספק

מיכל הקטנה שידועה ביכולת שלה לעורר סערות נשאלה האם היא בעצמה ילדה את ששת ילדיה, וכתשובה העלתה סרטון שחשף קצת יותר מדי

זמן צפייה: 02:15

כל מה שקשור לגופה הפרטי ולקצב הילודה והחזרה לשגרה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה מאז ומתמיד עניין את הציבור. מהחזרה המהירה לעבודה והבילויים בזמן האשפוז, הכוכבת משכה תשומת לב וכותרות שהתעסקו במתרחש בחייה האישיים. אתמול, במהלך סשן שאלות תשובות שערכה מיכל הקטנה באיסנטגרם היא נשאלה האם היא באמת ילדה את כל ששת ילדיה - והתשובה הייתה איך נאמר, יותר מדי כנה.

כתבות נוספות:

מבלי להסס ומבלי לשמור יותר מדי על פרטיותה בחרה אלילת הקטנטנים לשתף לשם הוכחה תיעוד חושפני במיוחד מחדר הלידה, בעת לידתה של בתה הקטנה נאיה בת השנה והחצי. בסרטון, אותו שיתפה בסטורי שלה ניתן לראות את מיכל שוכבת על מיטת בית החולים כשהיא פסוקת רגליים, נוגעת בראשה המבצבץ של בתה התינוקת ואף את רגע הלידה והיציאה שלה לעולם. אין ספק שהשיתוף המדוייק השאיר את הגולשים ואותנו בהלם.

מיכל הקטנה
צילום: אינסטגרם

מיכל הקטנה
צילום: אינסטגרם

עוד נשאלה האמא העסוקה כיצד עברו עליה הלידות, והיא חשפה חוויה לא פשוטה בכלל כשכתבה: "מצד אחד אני מאוד אוהבת ללדת, אפשר לומר 'מכורה' לתחושה של להביא חיים חדשים לעולם. מצד שני עברתי כמעט כל מכשול אפשרי בלידה: תפרים, דימומים, חשד לסכרת הריון, ניתוח קיסרי ואפילו בלידה של התאומים כולנו היינו בסכנת חיים של ממש" אמרה וסיימה באופטימיות "לידה היא פלא, נס. וילדים, אין כמו ילדים. בקיצור מחכה ללידה הבאה שלי אמן".

מיכל הקטנה
צילום: אינסטגרם