בלי ניב סולטן: מאור שוויצר בדרך לשטיח האדום

מאור שוויצר התייצב בשדה התעופה, רגע לפני שעלה על טיסה לצרפת להשתתף עם הקולגות שלו בפסטיבל סרטים נחשק בצרפת, בו "שמיים אדומים" מועמדת לאחת מ-10 הסדרות הטובות בעולם

מאור שוויצר
מאור שוויצר | צילום: סיון אלדר

בעוד שעבור אשתו ניב סולטן זה דבר שבשגרה לצעוד על שטיחים אדומים בפסטיבלים ברחבי העולם, עבור מאור שוויצר מדובר בעניין יחסית טרי וחדש. ״שמיים אדומים״, סדרת הדרמה החדשה של רשת 13 בכיכובו, נבחרה לאחת מ-10 הסדרות הטובות בעולם, מתוך 550 סדרות מ-62 מדינות ברחבי העולם והוא בדרך לפסטיבל הנחשק.

כתבות נוספות במדור סלבס:

הבוקר, תועדה הנבחרת הישראלית המונה גם את השחקנים המוכשרים אמיר חורי, אלונה סער, ליהי קורנובסקי, יעקב זאדה דניאל והשחקנית האוסטרלית אנני שפירו בשדה התעופה בן גוריון כאשר הם ממתינים לטיסה שלהם ממש כאחד האדם, שתיקח אותם היישר לצרפת. כבר הערב, הם יצעדו על השטיח האדום באירוע פתיחת פסטיבל ״סירייס מאניה", ובמוצאי שבת תיערך הפרימיירה הבינלאומית של הסדרה בפני בכירי תעשיית הטלוויזיה מכל העולם והתקשורת העולמית.

מאור שוויצר, אלונה סער, יעקב זאדה דניאל
ארזתם לבד? מאור שוויצר, אלונה סער, יעקב זאדה דניאל | צילום: סיון אלדר

שוויצר, שסיים רק אתמול להצלם לקמפיין חדש בכיכובו בקושי הספיק לארוז מזוודה והבוקר כבר מצא את עצמו מבלה עם צמד האקסים חורי וסער, קורנובסקי וזאדה בדיוטי פרי בנתב"ג. שיהיה בהצלחה והלוואי יום אחד תביאו גם פסלון מוזהב.

מאור שוויצר, יעקב זאדה דניאל
שוקולד יש? מאור שוויצר, יעקב זאדה דניאל | צילום: סיון אלדר

מאור שוויצר
ההתרגשות בשיאה | צילום: סיון אלדר

אלונה סער
מסמסת לאבנר? | צילום: סיון אלדר