אדל בספלוב מגיבה לעוקבות שלה: "אתן קנאיות. איזה תגובות מגעילות ואו"

אדל בספלוב העלתה תמונה שלה מחדר הכושר בו היא מתאמנת כשהיא חושפת את הגוף החטוב והבטן השרירית. לא כל העוקבות התבחרו למראה והגיבו לה "הכל עצמות, מוגזם מדי" והיא לא נותרה חייבת וענתה להם "יש לי גוף ואו. מאחלת לכולן להיראות כמוני"

אדל בספלוב
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם

אדל בספלוב רגילה להיות בקו האש. מדי כמה שבועות היא מקבלת תגובות שונות על הזוגיות שלה, על אורח החיים שלה ובתקופה האחרונה גם על המשקל שלה, שירד בצורה משמעותית. אחרי שנרגעה מסערת הכוויות של עומר קינן ונחה לה בדובאי, בספלוב, שמבלה כמעט מדי יום באימון חלקה עם העוקבים שלה תמונה מחדר הכושר כשהיא מציגה את הריבועים בבטן שלה. "הכל עניין של התמדה ותומר בחיים", תוך שהיא מרימה למאמן שלה, אלא שללא מעט מהעוקבות שלה פחות התחשק לפרגן, שלא לומר לקטול ולבקר.

"אוהבת אותך, אבל זה כבר נהיה פחות נשי" כתבה אחת העוקבות, ואילו אחרת הביעה את דעתה כשכתבה "מה יש לקנא באנורקסיה אני לא מצליחה להבין ? הכל עצמות מוזגם מידי", כשלצד התגובות הרעו היו כאלו שדווקא כן נתנו מילה טובה. אבל בספלוב, בחרה לא להתעלם והחליטה להגיב וכתבה בסטורי "אתן קנאיות, איזה תגובות מגעילות ואווו. חבל שנשים לא יודעות לפרגן אחת לשניה" עוד הוסיפה לסיום "איך לומר יש לי גוף ואו, מאחלת לכל אחת להראות כמוני אחרי שתי לידות חמסה עלי".

אדל בספלוב
צילום: אינסטגרם