היו בריב או לא? אן זיוי וירדן ויזל עושות סוף לשמועה על סכסוך

האם כוכבות "המירוץ למיליון" לשעבר, אן זיווי וירדן ויזל חוו משבר במערכת היחסים בינהן? ארבע שנים אחרי שהצטלמו לקמפיין הלבשה תחתונה הן חוזרות לאותו הסט ועונות על השאלה

אן זיווי, ירדן ויזל
אן זיווי, ירדן ויזל | צילום: שי פרנקו

אן זיווי וירדן ויזל כבשו את המסך לפני שש שנים כשהשתתפו לראשונה בריאליטי "המירוץ למיליון" ברשת13. מאז, הספיקו לפתח קריירה כמשפיעניות ברשתות החברתיות ולהתחרות שוב בעונת האולסטארס. לפני ארבע שנים, כשהיו צעירות יותר ובתחילת דרכן כיכבו השתיים בקמפיין הלבשה תחתונה של sloggi ועכשיו, כשהן בסטטוס שונה לחלוטין הן סוגרות מעגל. כשזיווי עומדת להינשא בעוד כמה חודשים, קצת אחרי שויזל תהפוך לראשונה לאמא, התייצבו השתיים על סט הצילומים והתייחסו לשמועות שהן התרחקו בחודשים האחרונים, וכבר לא החברות הכי טובות.

איך זה לחזור לשתף פעולה אחרי 4 שנים שוב ביחד על הסט בצילומי קמפיין ועוד בהלבשה תחתונה?
"עשינו הרבה דברים ביחד אבל היום אנחנו פה לסלוגי יש לנו דאזוו׳ ואיזה כיף! זה קרה לפני שנים שהיינו פצפונות קטנות והיום אנחנו נשים בוגרות. דוני בהריון חודש 6 ואני מתחתנת".

אן זיווי, ירדן ויזל
אן זיווי, ירדן ויזל | צילום: אור גפן

שתיכן עוברות עכשיו תקופות מרגשות ,ירדן את בהריון ואן את מאורסת ספרו לי איך עוברת התקופה?
"מדהים זה הכי כיף בעולם ועוד שאנחנו עוברות את זה ביחד! רק בשמחות כמו שאומרים, מתרגשות ממש".

אני חייב לשאול, בעבר הייתן מאוד צמודות, אבל בשנים האחרונות דובר על ריחוק קצת? מחנק…ועכשיו חוזרות לשתף פעולה, איך מרגישות?
"הריחוק היה נטו מקצועי ולא אישי. אין יום שאנחנו לא מדברות ואין שבוע שאנחנו לא נפגשות. אנחנו יכולות להיות יחד בחו"ל או אפילו בארץ ולהעלות מלא תמונות אבל אם יומיים אין תמונות משותפות ישר שואלים אם רבנו".

ירדן חשפת שעברת טיפולי פוריות, מאיפה הגיע הרצון לחשוף את זה?
"אני חושבת שכשהייתי בטיפולי פוריות והייתי רואה נשים אחרות שמפרסמות על ההיריון שלהן זה כאב לי. ושכשאני תכננתי לספר על ההריון שלי תכננתי לשתף על הטיפולים אחרי שאלד, אבל אז חשבתי על כל הנשים שרואות את ההריון לשתף אותן בקושי ובטיפולים. לעלות למודעות את כל עניין טיפולי הפוריות ולתת תקווה לנשים שנמצאות בתהליך שיש אור בקצה המנהרה".

אן זיווי, ירדן ויזל
אן זיווי, ירדן ויזל | צילום: שי פרנקו

 

אן זיווי, ירדן ויזל
אן זיווי, ירדן ויזל | צילום: שי פרנקו