אחרי הטראומה: מאיה קיי וטל מורד עושים צעד משמעותי ביחסים

חודשיים אחרי שהכלבה שלה נדרסה לה מול העיניים, השורדת האהובה מאיה קיי ובן הזוג טל מורד מחליטים לעלות שלב בקשר ולהביא יחד כלבה חדשה

מאיה קיי, טל מורד
מאיה קיי, טל מורד | צילום: אינסטגרם

לפני חודשיים בדיוק, רגע אחרי שחזרה מחופשה חלומית בתאילנד עם בן זוגה טל מורד אותו הכירה על אי הישרדות חוותה מאיה קיי טראומה של ממש, כשראתה את הכלבה שלה נינה נדרסת למוות מול עינייה. בזמן שהייתה עסוקה בהכנסת המזוודות לביתה, קיי עזבה את הרצועה והכלבה ברחה לרחוב ונדרסה על ידי נהג שאף לא טרח לעצור. בסטורי שהעלתה בזמנו כתבה "אני מרוסקת. לא מצליחה לדבר או לכתוב. חזרתי לחושך ולמקרה שהשאיר אותי בטראומה לכל החיים. שורף לי כל חלק וחלק בגוף. לנצח אזכור אותך". כעת, נראה שהיא המשיכה הלאה ועושה צעד משמעותי עם בן זוגה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

מאיה קיי והכלבות שלה
מאיה קיי והכלבות שלה בלה ונינה | צילום: אינסטגרם

אתמול, שיתפה השורדת האהובה של העונה בשורה משמחת, כי אחרי שחיכו לה זמן מה, היא וטל עשו צעד משמעותי במערכת היחסים שלהם והביאו כלבה משותפת, גורת תחש מתוקה, לה העניקה את השם מאצ'ה, כמו המשקה. "ביום שישי האחרון קרה משהו שהמון זמן חיכיתי לו!" כתבה ותיעדה את בן זוגה מורד בחנות חיות, שם בישרה "זו בת!" והציגה את הרכש החדש - מיטת כלבלבים ורודה ורצועה תואמת. בסטוריז שאחרי העוקבים של קיי קיבלו הצצה לבת המשפחה החדשה, וכמובן איך לא גם תמונות של מורד עם הדיירת החדשה שתצטרף לביתם המשותף. קיי הקפידה להראות שלא הזניחה את הכלבה השלישית שלה, והבכורה - בלה, והקדישה לה סטורי משלה. כעת יעלו השניים שלב בזוגיות וישמשו כהורים לכלבה משותפת - עם כל המשתמע לכך. רק נותר לקוות שהם לא ייפרדו וייאלצו להתמודד עם פרידה נוספת.

טל מורד
טל מורד | צילום: אינסטגרם
מאיה קיי
הכלבה החדשה של מאיה קיי | צילום: אינסטגרם