מתחילה מחדש: דנית גרינברג יוצאת לדרך חדשה

דנית גרינברג לא רק חוגגת סטטוס חדש כגרושה טרייה, אם כי היא תיאלץ להתחיל להתרגל לבית החדש שלה אליו עברה כדי לפתוח דף חדש הרחק מהחיים המשותפים והזיכרונות עם ברק

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: שוקה כהן

חודש בדיוק עבר מאז התייצבה דנית גרינברג על מדרגות הרבנות בפעם השניה בחייה והתגרשה באופן רשמי מבעלה בשני וחצי האחרונות ברק חקמט. כפי שקראתם כאן לראשונה, כבר בינואר עזב חקמט את הבית המשותף, לאחר שהשניים חוו לא מעט קשיים בנישואים ואחרי תקופה של מגורים לבד החליטה יוצאת "האח הגדול" לעזוב את הבית בהרצליה בו התגוררו עד לאחרונה יחד ולפתוח דף חדש.

כתבות נוספות במדור סלבס:

דנית גרינברג
דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם

הבוקר, אחרי סופ"ש אמוציונלי בו ארזה את כל חייה בארגזים לקראת המעבר, הגיעו המובילים ולקחו את תכולת הבית היישר לתל אביב. היום, נפרדה גרינברג מהבית והמרפסת בו עשתה זכרונות עם ברק ובו בעצם החלה את הקריירה שלה כמשפיענית רשת מצליחה. גרינברג סיכמה את הרגשות המעורבים וסיפרה: "איזה מוזר זה לראות את החדר שינה ריק. זה באמת לסיים פרק בחיים תחשבו שכל יום, כל היום הבית הזה והמרפסת הזאת כיכבו בסטורי" סיפרה גרינברג "עברתי לכאן בקורונה ולפני הקורונה לא הייתי כזאת פעילה כמו היום. זה ממש שינוי זהות כל מה שקורה כאן ואתן תתעלפו על הבית החדש. אני מקווה שיהיה לי שם כיף ושיהיה לי טוב. אני קצת ברגשות מעורבים. אני מחזיקה את הדמעות אבל מנסה להיות אסופה".

דנית גרינברג
תתחילו להתרגל ללוקיישן החדש. דנית גרינברג | צילום: אינסטגרם